|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
وزیر کشور گفت: نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم. نیاز نیست به همه حرف‌ها پاسخ دهیم و مردم می‌فهمند چه کسی کار می کند.
عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: افتخار ما این است که دولتی برخاسته از متن مردم و تجلی اراده مردم هستیم.

وی با اشاره به حکومت و نظام اسلامی افزود: برای همه اقداماتی که انجام می دهیم، در قیامت باید پاسخگو باشیم و مسوولیت راحت نیست و نمی توانیم از زیر بار مسوولیت شانه خالی کنیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اینطور نیست که امروز پشت میز نشسته و در قیامت راحت از کنار آن بگذرند بلکه در دولت اسلامی باید همیشه خدا را گواه بر خود و خود را پاسخگو در مقابل خداوند بدانیم و در این صورت است که می توانیم دین خود را به مردم بپردازیم.

وی بیان کرد: نباید فکر کنیم مسوولیت‌های ما مربوط به مقطع خاص است بلکه در مقابل خدا، مردم و تاریخ مسوول هستیم و دین و امانت تاریخی به دوش داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه همه ما دولت را تشکیل می‌دهیم و باید به این مسائل اعتقاد داشته باشیم گفت: ما به آیندگان نیز دِین داریم و هر تصمیم ما تاثیرات زیادی در زندگی مردم، جوانان، دانشگاه، جرم، ثروت و فقر موثر است و باید پاسخگو باشیم.

رحمانی فضلی با اشاره به یک سال فعالیت دولت یازدهم تصریح کرد: شهادت می دهم در این مدت تلاش آقای روحانی بر این بوده صادقانه در تبعیت کامل از مقام معظم رهبری با اعتقاد به شعار اعتدال و تکریم برای مردم کار کرده اند.

وی افزود: نمی توانیم بدون هماهنگی با هم برای کشور کار کنیم و همه باید تلاش کنیم با انسجام و همکاری در جهت توسعه کشور گام برداریم.

وزیر کشور گفت: ثبات خوبی در اقتصاد به وجودآمده است و تعامل با کشورهای دیگر بیشتر شده و گام های خوبی در بحث هسته ای برداشته شده است که ان شاءالله کامل می شود.

وی تصریح کرد: باید بر منابع و ظرفیت‌های استان کرمان تکیه کنید و شما حاکمان استان کرمان ظرفیت های استان را فعال کنید و از تسهیلات و امکانات و مقررات دولت استفاده حداکثری را داشته باشید.

رحمانی فضلی بیان کرد: مدیریت هر بخش باید برای خود یک نقشه راه مبتکرانه برای فعال سازی ظرفیت ها داشته باشد و این مسئله با همکاری و مشارکت مردم انجام می شود.

وی تاکید کرد: نباید ظرفیت های دانشگاه را نادیده بگیریم و بتوانیم با ارتباط ها و مشورت ها از منابع عظیم بهره ببریم.

وزیر کشور تاکید کرد: باید تکریم ارباب رجوع در صدر کارهای اداری باشد و واقعا باید به مردم احترام بگذاریم و نباید آنها را در روند کار معطل کنید.

وی تصریح کرد: یکی از ضعف های سیستم اجرایی عدم پیگیری کار است و باید همه نظارت و پیگیری قوی داشته و با سرعت کار را پیش ببریم. رهبر انقلاب و رییس جمهوری بر مبارزه با فساد خیلی تاکید دارند و نباید اجازه بدهید در زیر مجموعه فساد رشد کند و با هر میزان فساد اقتصادی و اداری به شدت برخورد را انجام دهید اگر رحم کنید، نابود می شویم.

رحمانی فضلی با تاکید بر رعایت اعتدال اظهار کرد: فرصت نیست به حاشیه ها بپردازیم. مطالبه مردم زیاد است و باید به این مطالبات جواب دهیم و بدون مشارکت واقعی مردم و رعایت اعتدال مطالبه مردم تحقق نخواهد یافت.

وی افزود: نباید به حاشیه ها توجه کنیم. نیاز نیست به همه حرف ها پاسخ دهیم و مردم می فهمند چه کسی کار می کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین