|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۳۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
بارسلونا در ادامه نتایج ضعیفش در لالیگا در مستایا هم مقابل والنسیا مساوی کرد و نتوانست صدر جدول را از سویا پس بگیرد.
 بارسلونا در ادامه نتایج ضعیفش در لالیگا در مستایا هم مقابل والنسیا مساوی کرد و نتوانست صدر جدول را از سویا پس بگیرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا و والنسیا حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لالیگا را یکشنبه شب در مستایا برگزار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

میزبان خیلی زود و پیش از دقیقه ۲ به گل رسید. اشتباه جرارد پیکه در هنگام ضربه کرنر حریف، باعث شد توپ مقابل اسکیل گارای قرار بگیرد و این بازیکن به راحتی دروازه بارسا را باز کند. در ادامه والنسیا چند فرصت خوب داشت که با درخشش مارک آندره تراشتگن، اختلاف به دو گل نرسید. با گذشت زمان بارسا بازی بهتری ارائه کرد و توانست موقعیت‌سازی کند.

آبی‌اناری‌ها میزبان را تحت فشار قرار دادند و در نهایت لیونل مسی توانست بازی را در دقیقه ۲۳ به تساوی بکشاند. شاگردان ارنستو والورده پس از این گل نیز به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند. والنسیا که توپ و میانه میدان را در اختیار حریف گذاشته بود، توانست در دقیقه ۳۵ دوباره دروازه بارسا را تهدید کند. دنیس چریشف که در نیمه اول به جای گونسالو گدس به میدان رفته بود، در این لحظات بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. با این حال ضربه‌های بازیکنان میزبان راه به جایی نبردند.

در آغاز نیمه دوم، باز هم والنسیا تیم برتر بود. خفاش‌ها می‌توانستند دروازه آبی‌اناری‌ها را باز کنند اما ین اتفاق رخ نداد. بارسا کمی بازی را آرام کرد تا با آرامش به حمله‌های خود بپردازد. در یک صحنه فیلیپ کوتینیو و دنیل پارخو به دلیل خطا کارت زرد دریافت کردند. رودریگو در دقیقه ۶۷ برای والنسیا به میدان رفت. مهاجم اسپانیایی جانشین کوین گامیرو شد.

در دقیقه ۷۱ مسی صاحب یک ضربه آزاد شد اما توپش از خط دروازه عبوز نکرد. او در دقیقه ۸۰ نیز فرصت گلزنی داشت اما ضربه‌اش با اختلاف نزدیکی از کنار دروازه بیرون رفت. سپس فیلیپ کوتینیو زمین بازی را ترک کرد و عثمان دمبله جایگزینش شد. به نظر می‌رسید والنسیا به تساوی راضی است اما آبی‌اناری‌ها می‌خواستند پیروز شوند چون در سه بازی اخیرشان در لالیگا به بردی دست نیافته بودند. در دقایق پایانی رافینیا به جای آرتور به میدان رفت. داور دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و گلی در این لحظات نیز به ثمر نرسید تا امتیاز ها تقسیم شود.

بارسلونا با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و در این هفته صدرنشینی را هم از دست داد. اکنون سویا با ۱۶ امتیاز در رتبه اول قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین