|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه به دنبال آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.
 رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه به دنبال آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.

به گزارش خبرانلاین به نقل از ایبنا، آیت محمدولی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر ورود دلالان ارز به بازار دلالی سکه و طلا گفت: در چند وقت اخیر بازار ارز شاهد تغییر و تحولاتی بود و بر همین اساس نیز برخی از دلالان که در بازار ارز فعالیت داشتند حالا در بازار سکه نسبت به معاملات سرپایی اقدام می‌کنند که ریسک بسیار زیادی دارد و همین مسئله نیز باعث شده تا تعدادی سکه تقلبی وارد بازار شود.

آیت محمدولی
وی گفت:  البته اتحادیه این موضوع را تایید نمی‌کند اما با توجه به خبرهای منتشر شده از مسئولان نظارتی بهتر است تا مردم مراقب سکه‌ها و انواع مصنوعات تقلبی باشند و به مردم پیشنهاد می‌کنیم تا صرفا خرید سکه و طلا خود را از فروشگاه‌های سکه و طلای معتبر و دارای مجوز از اتحادیه تهیه کنند تا در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوانند موضوع تخلف را از اتحادیه طلا و جواهر پیگیری کنند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان این که نگاه دولت برای بازار طلا و ارز ایجاد ثبات به شمار می‌رود، گفت: در حال حاضر دولت و نهادهای ذیربط در حوزه طلا و ارز ایجاد ثبات و پیگیری روند نزولی قیمت‌ها تا رسیدن به قیمت واقعی است که در چند روز گذشته مشهود بوده و در همین راستا اتحادیه طلا و جواهر در حال مدیریت و هماهنگی با سایر نهادها به منظور کنترل بازار طلا است.

اتحادیه به دنبال کوتاه کردن دست دلالان از بازار سکه و طلا

محمدولی تاکید کرد: اتحادیه طلا و جواهر به دنبال آن است که با هماهنگی نهادهای مسئول انتظامی و قضایی دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند چر ا که افزایش فعالیت دلالان می‌تواند باعث افزایش التهاب و در نتیجه توقف روند نزولی قیمت‌ها و صعود دوباره قیمت سکه و طلا شود.

اعلام تلفنی قیمت سکه؛ سایت به زودی راه‌اندازی می‌شود

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چگونگی قیمت‌دهی سکه و طلا به فروشندگان طلا و سکه با توجه به عدم نرخ دهی سایت معتبر از سوی اتحادیه و اعلام غیر معتبر بودن سایت منتسب به اتحادیه گفت: اتحادیه برای ایجاد سایت و فعالیت مجاز در فضای مجازی و اعلام نرخ اولویتی را در دستور کار قرار داده و بزودی این خلاء رفع خواهد شد؛ هم اکنون نرخ سکه به صورت سنتی و اعلام قیمت به صورت تلفنی انجام می‌شود که بزودی به روش آنلاین اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین