|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۳۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران ضمن تذکر به مسئولان اجرایی کشور درباره ایجاد التهاب در بازار ارز، گفت: در چند روز گذشته قیمت ارز و طلا سیر نزولی داشته که نباید تصنعی باشد، مجریان کشور باید به فکر ارزش دادن به پول ملی باشند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت:وزارت راه به جای حرف‌های بی‌ربط درباره کامیوندارن به وظیفه خود عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛ حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)، گفت: همه مومنان و پاکدلان و نماز گزاران را به تقوای الهی توصیه می‌کنم، تقوا نزدیک‌ترین راه برای دست یابی به بهشت است، تقوا این است که انسان حواسش باشد که در گودال جهنم نیفتند.

وی با بیان اینکه مرگ در تعقیب انسان است وکسی را که تعقیب می‌کنند بالاخره می‌گیرند، ادامه داد:باید مراقب باشیم که با دل، چشم و قلم به جهنم نیفتیم، تقوا مراقبت از برخوردها با دوستان، دشمنان، تمایلات، اندیشه‌ها و خانواده است.

 خطیب نماز جمعه این هفته تهران حمله موشکی سپاه را از  مظاهر عزت انقلاب دانست و افزود: اینکه پاسداران موشکی ما نگذاشتند زمان طولانی از حادثه اهواز بگذرد و انتقام سختی از تروریست‌ها گرفتند،نشان داد رهبری هر چه بگوید این برادارن ما، این شیران بیشه در کوتاه‌ترین زمان به آن لبیک می‌گویند.

صدیقی این اقدام سپاه پاسداران را دومین ضربه شصت به تروریست‌ها در چند ماه اخیر دانست و  تصریح کرد:اولین ضربه شصت در کردستان بود و دومین ضربه شصت به مزدوران نادان و خبیثی بود که پیر و جوان و زن و مرد و کودکان را در اهواز آماج گلوله عناد استکبار قرار دادند.

وی با بیان اینکه موشک‌های سپاه پاسداران از فاصله  500 کیلومتری و در عمق خاک سوریه و در کنار فرات  40 نفر از تروریست‌ها را به درک واصل کرد، عنوان کرد: اصل  این اتفاق پیام قدرت بود به منطقه که  اگر امنیت می‌خواهید باید در کنار ایران باشید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد:پیام این اقدام موشکی به اربابان تروریست‌ها این بود که زمان بزن درو گذشته و اگر یکی بزنید دو تا خواهید خورد. این حماسه و ظهور و بروز اقتدار نظام را به مردم و فرمانده کل قوا و نیروهای مسلح تبریک می‌گویم.

صدیقی  فرمایشات روز گذشته رهبر انقلاب را  روح و دلگرمی جدید و  نقشه راه جدید دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب روز گذشته باردیگر جوان‌های ما را به رخ جهان کشید، این جوان‌های ما گره‌های غیرقابل باز شدن همچون، شورش‌ها، ترور‌های داخلی و مقابله با فتنه و جنگ تحمیلی را باز کرده‌اند، این جوانان ذخیره نظام هستند.

وی ادامه داد: قطعاً ریزش‌های در بین جوانان  داریم که امیدواریم جوانانی که در عرصه‌های مختلف پیروز بوده‌اند در هدایت و خارج کردن برخی از جوانان که دچار گرفتارهای اخلاقی شده‌اند کمک کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک توصیه به جوانان درباره شناخت و حس دشمن داشتند، تصریح کرد: اگرچه جوانان ما همیشه پیروز بوده‌اند اما نباید مغرور شوند بایددر جنگ اقتصادی دشمن را حس کنیم دشمنان با همه توان به میدان آمده‌اند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز  جنگ خطرناک دشمن، جنگ  رسانه‌ای است و آنها تلاش دارند خلاف آنچه که وجود دارد را نشان دهند، اظهار داشت: به همین دلیل است که رئیس جمهور ابله آمریکا به برخی از سران اروپا گفته بود که طی سه ماه کار نظام تمام است.آنها می خواهند بگویند  در وضعیت اقتصادی فعلی کار  از مشکل گذشته و بن بست رسیده است اما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند مشکل وجود دارد اما بن بست هرگز وجود ندارد.

صدیقی با تاکید براینکه باید در برابر توطئه‌های دشمن استقامت و وحدت داشته‌ باشیم، اضافه کرد:قطعاً اگر این موارد رعایت شود آمریکا  سیلی تلخ‌تری خواهد خورند و شکست سختی خواهد خورد.

وی ضمن تذکر به مسئولان اجرایی کشور درباره ایجاد التهاب در بازار ارز، گفت:در چند روز گذشته قیمت  ارز و طلا سیر نزولی داشته که نباید تصنعی باشد، مجریان کشور باید به فکر ارزش دادن به پول ملی باشند.

خطیب نماز جمعه  تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای کامیونداران ادامه داد:می‌شد از وقوع این مشکلات پشگیری کرد  البته کامیونداران نیز باید حواسشان باشد چون دشمن کنارشان ایستاده است. وزارت راه نیز باید به جای حرف‌های بی ربط به وظیفه خود عمل کند.

صدیقی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اضافه کرد:نیروی انتظامی همواره در جبهه و در خطر است.

وی با اشاره به سخنرانی وزیر آموزش وزیر آموزش و پرورش در نمازجمعه این هفته تهران و با بیان اینکه آقای بطحایی موضوعات خوبی درباره  سند تحول ارائه کرد: اظهار داشت: اما  اطلاعاتی وجود دارد که در برخی از مدارس هنجار شکنی وجود دارد که باید برطرفشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین