|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۳۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
همسر رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر خود به غنا از یک قلعه تاریخی در این کشور که محل نگهداری برده‌ها بوده، بازدید کرد.
 همسر رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر خود به غنا از یک قلعه تاریخی در این کشور که محل نگهداری برده‌ها بوده، بازدید کرد.

 به نقل از شبکه خبری سی بی اس نیوز، ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا در اولین سفر خارجی خود به عنوان بانوی اول آمریکا، بدون حضور همسرش، اینروز‌ها در حال بازدید از کشور‌های آفریقایی است تا از این طریق اقدامات خود در ارتباط با مسائل کودکان را برجسته نماید.


بانوی اول آمریکا صبح، چهارشنبه، از یک بنای تاریخی که در دوران برده‌داری به عنوان محلی برای نگهداری برده‌ها استفاده می‌شد، بازدید کرد. بنا به گزارش سی بی اس نیوز همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بازدید خود از این قلعه تاریخی را واقعا متاثرکننده توصیف کرد.


تور آفریقایی بانوی اول آمریکا با شیوه معمول او برای ارائه ژست خیرخواهانه ملانیا همراه بود. اگر چه بنا به گفته بسیاری ملانیا باید در سفر خود به این کشور‌ها بر کوله‌باری از اظهارات تحقیرآمیز و توهین‌آمیز همسرش درباره این کشورها غلبه کند. رئیس جمهور آمریکا در ماه ژانویه امسال اظهارات توهین‌آمیزی نسبت به مهاجران اهل هائیتی ابراز داشته بود.

قلعه مذکور که از بناهای مربوط به قرن هفدهم میلادی است در شهر کیپ کاست غنا واقع است و زمانی برای تجارت چوب و شمش طلا مورد استفاده سوئدی‌ها قرار می‌گرفت. این قلعه تاریخی بعدها به مکانی برای استقرار بردها پیش از انتقال آنها به کشورهای دیگر تبدیل شد.


به نظر می‌رسد آفریقا یکی از مقاصد مسافرتی برای بانوان اول آمریکا محسوب می‌شود. میشل اوباما، همسر رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز بر روی برنامه توانمندسازی دختران جوان از طریق هدایت و آموزش تمرکز داشت.

هیلاری کلینتون، بانوی اول سابق آمریکا و وزیر خارجه اسبق این کشور نیز بر حمایت کشورش از برقراری دموکراسی در آفریقا تاکید داشت و لورا بوش، همسر جورج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز سفر‌های زیادی به این قاره به منظور حمایت از پروژه‌های مربوط به بیماری ایدز صورت داده است.

ملانیا ترامپ در این سفر قرار است از مالاوی، کنیا و مصر نیز بازدید کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین