|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
تلاش‌های مدیریت جدید سازمان مرکزی در مسیر اصلاح ساختارها می‌بایست عمدتا" معطوف تغییر نگرش شبکه نسبت به فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری های مؤثر و کارآمد اقتصادی در حلقه‌های پیشین و پسین تولیدات کشاورزی باشد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:اتحادیه های تعاونی های روستایی و کشاورزی باید در فعالیت‌های پیشین و پسین کشاورزی حضوری بسیار فعال و کارآمد داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در بازدید خود از سازمان مرکزی تعاون روستایی، ضمن تأکید بر میدان وسیع فعالیت های پیش روی اتحادیه‌های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی،خواستار برنامه‌ریزی مناسب و حرفه ای به منظور اثربخشی هرچه بیشتر در زنجیره تأمین و عرضه محصولات کشاورزی توسط اتحادیه‌های مرکزی و شبکه تعاونی‌های کشور شد.

مهندس حجتی در این دیدار که با حضور دکتر بخشنده معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی همراه بود با اشاره به موضوع تهیه و تولید نهاده ها، ورود به عرصه تولید کودهای شیمیایی و برندسازی کود، بذر و سایر نهاده‌ها را از جمله وظایف و راهبردهای مهم اتحادیه ها دانست و بر همکاری وزارت جهاد کشاورزی در این گونه طرح‌ها و برنامه‌ها تأکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی خطاب به مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد:تلاش‌های مدیریت جدید سازمان مرکزی در مسیر اصلاح ساختارها می‌بایست عمدتا" معطوف تغییر نگرش شبکه نسبت به فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری های مؤثر و کارآمد اقتصادی در حلقه‌های پیشین و پسین تولیدات کشاورزی باشد.

مهندس حجتی ضمن توصیه اکید بر نوآوری‌های خلاقانه و مفید اقتصادی و بازرگانی توسط شبکه تعاونی‌ها و بکارگیری مشاوران کارکشته و کاربلد فنی و اقتصادی جهت حضور موفق در حوزه سرمایه‌گذاری های بخش کشاورزی، جلب حمایت مجلس و دولت را از مهمترین ابزارهای موفقیت سازمان مرکزی و تعاونی‌ها برای حضور پررنگ و حساب‌شده در فعالیت‌های پیشین و پسین تولیدات کشاورزی برشمرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین