کد خبر: ۲۳۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
این سازمان با تعامل و حمایت از اعضا، تحقیقات و نوآوری را ملاک عمل خود قرار داده و معتقد است با نوآوری می توان به خواست همه جوامع و ذینفعان پاسخ داد.
سرجیو موجیکا، دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد،  گفت: سازمان ملی استاندارد ایران یک عضو فعال در سازمان ایزو است و نماینده این سازمان با عضویت در هیات مدیره فنی ایزو تلاش موثری برای تحقق اهداف این سازمان داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛وی با بیان اینکه سازمان بین المللی استاندارد تحقق توسعه پایدار را هدف قرار داده است، گفت: این سازمان با تعامل و حمایت از اعضا، تحقیقات و نوآوری را ملاک عمل خود قرار داده و معتقد است با نوآوری می توان به خواست همه جوامع و ذینفعان  پاسخ داد.

وی همکاری با سایر بخش ها از جمله مراکز علمی و دانشگاهها را در نوآوری موثر دانست و گفت : با ارتقای سطح آگاهی می توان یافته های علمی را از طریق آموزش با دیگر کشورها به اشتراک گذاشت.

وی استانداردهای بین المللی را بخش جدایی ناپذیر از توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها دانست و تصریح کرد: سازمان بین المللی استاندارد از تجارت چند جانبه بین المللی حمایت می کند.

موجیکا تاکید کرد : به دور از هرگونه سیاسی کاری و با تحکیم روابط بین اعضا، سعی داریم مبنایی برای تدوین مقررات از سوی دولتها باشیم تا مبادلات تجاری تسهیل یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین