|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۳۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
آرش ظلی‌پور در واکنش به دوربین مخفی جدید تلویزیون، تاکید کرد که هیچ احتیاجی به دوربین مخفی و آزمایش نیست زیرا که مردم بارها فداکاری هایشان را ثابت کردند.
 آرش ظلی‌پور در واکنش به دوربین مخفی جدید تلویزیون، تاکید کرد که هیچ احتیاجی به دوربین مخفی و آزمایش نیست زیرا که مردم بارها فداکاری هایشان را ثابت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، آرش ظلی پور مجری برنامه «من و شما» با انتشار ویدئو دوربین مخفی که این روزها از تلویزیون پخش می شود، در اینستاگرام نوشت: «مى دونم خيلى ها با ديدن اين ويدئو كه امروز دست به دست شد كلى احساساتى شدن و كِيف كردن كه همزبون و هموطنهاشون از اين دوربين مخفى سربلند بيرون اومدن..

واقعيت اينه نيازى به هيچ دوربين مخفى و آزمايش و امتحانى نيست.. اين مردم بارها ثابت كردن وقت نياز مثل كوه پشت همديگه هستن..
اينا شعار نيست به خدا واقعيته.. واقعيته ايرانى همينه كه توو اين ويدئو ميبينيم.. واقعيت ما تجمع براى خريد دلار و سكه نيست! واقعيت ما صف رب و پوشك نيست!

مارو مجبور مى كنن به بد بودن! مارو گول ميزنن كه به جون هم بيفتيم.. اما بخدا همونهايى كه كارتن كارتن رب و پوشك و فلان و بهمان انبار كردن، وقت نيازِ بغل دستيشون حتى لحظه اى شك نميكنن...

ما جماعت احساس و عشقيم...

اتفاقا از سر همين احساساتى بودنِ كه راحت گولمون ميزنن و جو ميدن كه ببرين و بخرين و انبار كنين كه داره تموم ميشه... نبايد گول بخوريم، نبايد جوگير آدمها و حرفهايى بشيم كه سالهاست مى خوان مارو به جون هم بندازن و ببرن و بخورن و توو تاريكى جيب ها و حسابهاشونُ پر كنن و ما رو بدووشن...

ما ايرانى جماعت به وقت نياز پشت هميم.. ما مردم به وقت نياز كنار هميم.. اينو بارها ثابت كرديم..١٠ سال قبل و ٢٠ سال قبل و ٤٠ سال قبل و سالها قبلتر دوربين مخفى هاى زيادى رو با سربلندى پشت سر گذاشتيم و روسياهيش رو گذاشتيم براى كفتارهاى تشنه به جون و خون مردم اين خاك...»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین