کد خبر: ۲۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه ربع سکه یک میلیون و ۳۳۱ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶۹۱ هزار تومان معامله شد. همچنین هرگرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۹ هزار تومانی قیمت، ۴۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان در طلافروشی‌ها فروخته شد.

 مطابق با نوسانات بازار ارز، قیمت دلار کاهش یافت، نرخ یورو کاهش یافت و قیمت پوند کاهش یافت.

 قیمت دلار در حال حاضر با رقمی بین ۱۶۲۰۰ تا ۱۶۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین یورو با بیش از ۸۰۰ تومان کاهش به عدد رقمی حدود ۱۸۹۰۰ تومان رسیده و پوند در بازار امروز حدود ۲۱۲۵۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت قبلی کاهش داشته است.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛در پی ریزش قیمت ها، تعداد فروشنده ها در بازار ارز افزایش یافته و موجب شده تا قیمت دلار به کانال ۱۵ هزار تومان برگردد.

به نوشته تسنیم، تکاپوی مردم برای فروش دلار موجب شده تا قیمت این ارز در خیابان فردوسی با کاهش چشم گیری همراه شود.

بازاری ها می گویند: همان مردمی که صف می بستند برای خرید دلار 19 هزار تومانی الان آمده اند دلارهایشان را بفروشند.

فعالان بازار با اشاره به عدم خرید ارز در این بازار می گویند: الان هیچکس خریدار نیست و به همین دلیل همینطور نرخ لحظه ای کم می شود.

مشاهدات میدانی نشان میدهد که مردم در خیابان فردوسی و مقابل صرافی ها تجمع کرده و تلاش دارند که ارزهای خود را در بالاترین قیمت بفروشند تا بیشتر از این ضرر نکنند.

یکی از بازاری ها می گوید: مردم همه به فکر سود خودشان هستند درحالی که نمی دانند در سود آنها، ضرر همه مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اُفت شدید قیمت ارز گفت: از وقتی استارت ارزانی در بازار ارز زده شده، همان افرادی که صف خرید بسته بودند الان فروشنده شده اند. این افراد عادت کرده اند که گران بخرند و ارزان بفروشند. و حالا که ضرر کرده اند به طور حتم تعداد زیادی از این افراد راهی بیمارستان خواهند شد.

 کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شدت گرفت؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید با ۳۴۰ هزار تومان کاهش، چهار میلیون و ۷۶۷ هزار تومان معامله شد که بدین ترتیب حباب سکه به ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز (دوشنبه) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۷۰۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و نیم سکه نیز دو میلیون و ۴۳۱ هزار تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه ربع سکه یک میلیون و ۳۳۱ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶۹۱ هزار تومان معامله شد. همچنین هرگرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۹ هزار تومانی قیمت، ۴۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان در طلافروشی‌ها فروخته شد.

براساس این گزارش امروز هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۱۸۶ دلار و ۲۰ سنت و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۹۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد.

بازار طلا و سکه که در هفته اخیر رکورد شکسته بود، این هفته با کاهش آغاز شد و طی دو روز اخیر کاهشی بود که این روند امروز شدت بیشتری گرفت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین