|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۳۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تعیین هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از ناکارآمدی خودروسازان داخلی خبر داد.
 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تعیین هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از ناکارآمدی خودروسازان داخلی خبر داد.

ولی ملکی روز یکشنبه با اشاره به نشست کمیسیون صنایع و معادن گفت: اعضای کمیسیون غلام محمد زارعی و رامین نور قلی پوربه عنوان ناظر در عضو شورای عالی فضایی را انتخاب کردند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: طرحی در ارتباط هوای پاک داشتیم که ماده 8 آن مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد هر ماه به ازای تولید چهار دستگاه خودرویی داخلی، یک دستگاه خودروی فرسوده از رده خارج شود، منابع مالی مورد نیاز هم از محل صرفه جویی در سوخت کشور پیش بینی شد.
نماینده مردم مشکین شهر تاکید کرد: همچنین اصلاح ماده 60 قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار گرفت، این ماده در ارتباط با توسعه شتاب نگار و لرزه نگار است و اصلاحات ویرایشی صورت گرفت و بر برخی موارد تاکید شد تا به موقع تعداد دستگاه لرزه نگار و توان آنها تقویت شود.
به گزارش خانه ملت، وی در خصوص تحقیق و تفحص در رابطه با بررسی علل ناکارآمدی شرکت های خودروساز داخلی، گفت: اعضا هیات رئیسه تحقیق و تفحص مذکور انجام و محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران رئیس شد. همچنین سعید باستانی و حمیده زرآبادی نایب رئیس و سخنگوی کمیته تفحص شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین