|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران که داماد یکی از نمایندگان ذینفوذ مجلس است، از یک اتفاق بزرگ و خبر خوش (!) در این سازمان پرده برمی دارد و می گوید: با کشور مالاوی در خصوص تامین نیاز توتون داخل و احداث کارخانه سیگار در آن کشور به توافقات خوبی دست پیدا کرده ایم.
نجفیان در خصوص حضور وزیر کشاورزی و آبیاری کشور مالاوی در شرکت دخانیات گفت : در دیدار وزیر کشاورزی مالاوی تفاهم نامه بسیار مهمی مورد امضای طرفین قرار گرفت که می توان به احداث کارخانه تولید سیگار در این کشور اشاره کرد .

مدیرعامل دخانیات افزود : کشور مالاوی همواره یکی از تامین کنندگان اصلی توتون مورد نیاز ایران برای تولید سیگار بوده است و سالانه مقادیر زیادی توتون از این کشور خریداری و وارد ایران می شود. البته در داخل ایران با توجه به شرایط اقلیمی در برخی از استانهای شمالی و غربی توتون کشت می شود ولی نیاز کارخانجات تولیدی ما را بر آورده نمی سازد بنابراین مابقی نیاز داخل باید از خارج تامین شود .

وی اشاره نکرد کشور مالاوی در نقشه کجای این کره ی خاکی می شود!

نجفیان در ادامه با افتخار از رشد کمی و کیفی در تولید سیگار سخن گفته و می گوید : باید بگویم که شرکت دخانیات ایران بتازگی در تولید سیگار با فناوری نانو گام نهاده است که حرکتی بسیار مهم در راستای ارتقای کیفیت تولیدات است .درواقع با تولید و ارتقاء کمی و کیفی محصول با فناوری نانو در صدد بستر سازی و ایجاد ظرفیت های جدید تولیدی هستیم تا بتوانیم با تکیه بر الگوها و فناوری های نوین تولیدی در ارتقاء صنعت دخانیات نقش اساسی و محوری را در بازار دخانیات جهان ایفا کنیم.
منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین