|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۲۳۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید بازیکنان به خاطر حساسیت بازی با السد در داربی احتیاط به خرج دادند.
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید بازیکنان به خاطر حساسیت بازی با السد در داربی احتیاط به خرج دادند.

به گزارش ایسنا، گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی دلچسب نبود و بازیکنان از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده نکردند. تیم مقابل هم چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام قوا آمده بود. چون بازی حساسی با السد داریم بازیکنان احتیاط بیشتری به خرج دادند.

او افزود: همیشه داربی حساسیت خودش را دارد و بازیکنان با تمام توان بازی خود را انجام می‌دهند. بیشتر تمرکزمان روی بازی با السد قطر است و کاروان تیم یک‌شنبه حرکت می‌کند تا سه‌شنبه به میدان برود. سوال‌های فنی را باید برانکو پاسخ دهد. همه می‌دانید ما یک سال است محرومیم و اگر بازیکنی آسیب ببیند ۱۱ نفر نمی‌شویم تا تیم کامل شود. در حال حاضر پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و بیشتر تمرکزمان آن طرف است. امروز هم چند موقعیت خوب داشتیم اما روز خوبمان نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مصدومیت ماهینی توضیح داد: ماهینی از قبل مقداری مصدومیت داشت و خودش اعلام آمادگی کرد که می‌تواند بازی کند. هنوز نوع و مقدار آسیب‌دیدگی‌اش را اعلام نکرده‌اند و امیدوارم مساله خاصی نباشد.

گرشاسبی درباره حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه گفت: نگاه مربیان تیم ملی فنی است و مثل عموم به بازی نگاه نمی‌کنند. امیدوارم آن‌ها عملکرد بازیکنان را دیده باشند. دیدیم سید جلال حسینی بهترین بازیکن زمین بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش نرخ ارز مشکلی برای باشگاه ایجاد می‌کند؟ گفت: این موضوع کمر ما را شکسته است. باید از آقای برانکو و عزیزان خارجی‌مان تشکر کنم که ۵ ماه است پول نگرفته‌اند و به عشق پرسپولیس مبارزه می‌کنند. قانون را هم می‌دانید و آن‌ها همین الان می‌توانند پرسپولیس را ترک کنند و تمام مطالبات‌شان را با جریمه از ما بگیرند. امیدوارم فکری شود. آقای سلطانی‌فر نزدیک به سه ماه است که پیگیر این موضوع است تا این مساله حل شود.

گرشاسبی ادامه داد: امیدوارم بانک مرکزی فکری کند چون اگر این مربیان تیم را رها کنند و بروند، تیم پرطرفدار پرسپولیس به مشکل برمی‌خورد. ما برای رفتن تیم به قطر ارز آزاد تهیه می‌کنیم و امیدوارم بانک مرکزی که مدیران جدیدی برایش آمده‌اند، مشکل ما را در اولویت قرار دهند. پولی نیست و فقط به رفقا رو می‌زنیم تا بتوانیم مقابل السد پیروز شویم. ان‌شاءالله بعد از آن بخشی از مشکلات ارزی‌مان حل می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین