|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
کد خبر: ۲۳۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تصویر سوم هم دونالد ترامپ را در حال سخنرانی در مجمع عمومی نشان می دهد. به عقیده جودی، سبک ارائه ترامپ با صدایی بلند و گاهی گمراه کننده همراه بود. نمایان شدن دندانهای ردیف پایین او به صورت آشکار نشانه خشونت طلب بودن اوست.
یک کارشناس زبان بدن به بررسی حالات و رفتار‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت.

به گزارش وبسایت اینکوئیزیتر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به مسائل مختلفی از جمله ایران، کره شمالی، تغییرات آب و هوایی و امنیت جهانی اشاره کرد. اما در این میان یک کارشناس زبان بدن، بخشی از رفتارها و حالات بدنی دونالد ترامپ را در این نشست مورد بررسی قرار داد.+



در طول دومین سخنرانی دونالد ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در مقابل سران دیگر کشورها، وی نخست به تعریف و تمجید از خود و اقداماتی که در مدت ریاست جمهوری اش برای آمریکا انجام داده است، پرداخت که مورد تمسخر حاضرین قرار گرفت. «جودی جیمز»، کارشناس زبان بدن سه مورد از حالات بدنی دونالد ترامپ را از زمانی که وارد سالن شد مورد بررسی قرار داد.

در تصویر اول دونالد ترامپ که دیر به محل برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل رسیده است، با چهره ای که به نظر می رسد در حال فریاد زدن است به مطبوعات پاسخ می دهد. این عکس دونالد ترامپ را که دستانش را از هم باز کرده است، بیشتر شبیه به یک خواننده نشان می دهد تا شخصی که قرار است در سازمان ملل مقابل سران دیگر کشورها سخنرانی کند.

رمزگشایی «زبان بدن» ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل+ تصاویر

در تصویر دوم دونالد ترامپ بر روی صندلی در انتظار نشسته است تا سخنرانی خود را ارائه کند. جودی با بررسی این عکس اعلام کرد: او تنها و منزوی بر روی صندلی خود نشسته است. در این حالت زانوهایش را از هم باز کرده است که بیشتر خود را همانند یک مرد آلفا (قدرت طلب) نشان دهد. وی همچنین دستان خود را به شکلی در آورده که باز هم این حالت دست او برای نشان دادن برتری است. چشمان خیره او هم نشاندهنده این است که پیش از سخنرانی عمیقا در فکر فرو رفته است.



تصویر سوم هم دونالد ترامپ را در حال سخنرانی در مجمع عمومی نشان می دهد. به عقیده جودی، سبک ارائه ترامپ با صدایی بلند و گاهی گمراه کننده همراه بود. نمایان شدن دندانهای ردیف پایین او به صورت آشکار نشانه خشونت طلب بودن اوست.



وی همچنین حالات دست ترامپ را در طول سخنرانی مورد بررسی قرار داد و گفت: ترامپ در طول سخنرانی با دو دستش محکم تریبون سازمان ملل را گرفته بود که این هم نشانه «قدرت طلبی» است. ترامپ در همین حالت که تریبون را محکم گرفته بود، انگشت شست خود را هم به سمت بالا نگه داشته بود که نشانه ی لذت و سرخوشی اوست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین