|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۲۳۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
مهدی هاشمی تهیه کننده تلویزیون گفت: معمولا ۲۴ ساعت قبل از دربی، گزارشگر مسابقه را اعلام می‌کنیم تا او در آرامش باشد.
 مهدی هاشمی تهیه کننده تلویزیون گفت: معمولا ۲۴ ساعت قبل از دربی، گزارشگر مسابقه را اعلام می‌کنیم تا او در آرامش باشد.
مهدی هاشمی تهیه کننده تلویزیون؛در خصوص جزئیات پخش برنامه «فوتبال برتر» ویژه شهرآورد ۸۸ گفت: تدارک ویژه‌ای برای دربی ۸۸ دیده شده است و تقریبا از یک ساعت قبل از آغاز مسابقه، برنامه فوتبال برتر با حضور مهمانان ویژه شروع می‌شود.
وی ادامه داد: آیتم‌های ویژه و متنوعی پیش از بازی از جمله آنالیز، مصاحبه مربیان و آخرین تمرینات دو تیم در این ویژه برنامه پخش خواهد شد و حواشی حضور تماشاگران به ورزشگاه، ورود تیم‌ها به ورزشگاه و رختکن، گرم کردن دو تیم و سایر اتفاقات قبل از بازی نیز به صورت زنده تقدیم بینندگان برنامه خواهد شد.
این تهیه کننده در خصوص تعداد دوربین‌های مستقر در ورزشگاه آزادی بیان کرد: با ۱۴ دوربین بازی دربی را به صورت HD پوشش می دهیم و تصاویر هوایی هم خواهیم داشت.
وی در خصوص گزارشگر دربی ۸۸ تصریح کرد: معمولا ۲۴ ساعت قبل از دربی، گزارشگر مسابقه را اعلام می‌کنیم تا گزارشگر در آرامش باشد و فضا سازی کمتری را شاهد باشیم. ما در مسابقات حساس تلاش می‌کنیم گزارشگر مسابقه در آرامش باشد تا یک گزارش خوب را ارائه بدهد.
هاشمی در خصوص زمان برنامه «فوتبال برتر» بیان کرد:برنامه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای محمد حسین میثاقی شروع می‌شود.شبکه سه تلاش می‌کند مردم از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس لذت بیشتری ببرند و از حواشی و شرایط ورزشگاه آزادی اطلاع داشته باشند و امیدوارم فوتبال خوبی را شاهد باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین