|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۲۳۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
از شایعات متعدد، مدیرعامل شرکت آنر خبر جدایی این شرکت از هواوی را تکذیب کرد.
 از شایعات متعدد، مدیرعامل شرکت آنر خبر جدایی این شرکت از هواوی را تکذیب کرد.

به گزارش وب سایت اندروید هدلاین، مدت‌هاست شایعات و گزارش‌های فراوانی درخصوص احتمال جدایی آنر از هواوی در فضای مجازی منتشر شده است که حالا ژائو مینگ، به‌عنوان مدیرعامل شرکت چینی آنر صحت این خبر را به کلی رد کرده و خاظرنشان کرده است که آنر از هواوی جدا نخواهد شد.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرده است که شرکت آنر همچنان بخشی از هواوی باقی خواهد ماند و در عین حال، به طور مستقل کار و فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

شرکت آنر (Honor) به عنوان یک زیرمجموعه بزرگ هواوی، کار مستقلانه خود را از سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز کرد و تصمیم گرفته شد که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان، به تولید و توسعه گوشی‌های هوشمند بپردازد. این شرکت به منظور رقابت با شیائومی آغاز به کار کرد و تاکنون نیز توانسته است سهم قابل توجهی از بازار محصولات تکنولوژی و موبایل را در مدت زمان کوتاهی تصاحب کند.

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، مجموع فروش محصولات و گوشی‌های هوشمند تحت برند شرکت آنر، در سال گذشته از مجموع کل فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی سبقت گرفته است.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد. یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایلی که قصد دارد نخستین گوشی مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G و همچنین یک گوشی هوشمند منعطف و تاشو را معرفی و عرضه کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین