|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۳۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
وزارت خارجه عربستان به اظهارات مقامات کشورمان مبنی بر دست داشتن این کشور در حمله تروریستی روز شنبه اهواز واکنش نشان داد.
 وزارت خارجه عربستان به اظهارات مقامات کشورمان مبنی بر دست داشتن این کشور در حمله تروریستی روز شنبه اهواز واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز عربی، یک منبع بی‌نام در وزارت امور خارجه عربستان در واکنش به اظهارات مقامات کشورمان مبنی بر دست داشتن این کشور در حمله تروریستی در اهواز مدعی شد: سیاست عربستان در رابطه با عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشورها آشکار است و هرگونه دخالت در امور داخلی کشورش را نمی‌پذیرد.

وی در عین حال در تکرار مواضع آمریکا مدعی شد: در مقابل ایران در امور داخلی کشورهای همسایه دخالت می‌کند و بزرگترین حامی تروریسم در منطقه و جهان است.

این مقام مسئول در وزارت خارجه عربستان با تکرار طوطی‌وار سیاست‌های ضدایرانی آمریکایی‌ها مدعی شد: نظام ایران از همان ابتدای تاسیس هرج و مرج، ویرانی، فرقه گرایی و افراط گری را انتشار داد و اموال مردمش را در راه تجاوز و ایجاد هرج و مرج و ویرانی در منطقه هدر داد.

این مقام سعودی که کشورش از سوی افکار عمومی به عنوان رژیم کودک‌کش در یمن شناخته شده است از ایران خواست رفتار جدیدی را در پیش بگیرد و در راستای سیاست تفرقه‌افکنانه تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و ادعا کرد: ایران به جای هدر دادن اموال ملتش برای حمایت از تروریسم، فرقه گرایی و افراط گری به دنبال رفاه زندگی مردمش باشد، همچنین از ایران می‌خواهیم که به اصل حسن همجواری و قوانین بین المللی احترام بگذارد و در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نکند.

به گزارش ایسنا، برخی مقامات کشورمان در واکنش به حمله تروریستی اهواز اعلام کردند که عربستان و امارات در این حمله دست داشتند.

 در پی حمله تروریستی روز شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز، بیش از ۲۵ نفر شهید و ده‌ها تن زخمی شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین