|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
چالویی یکی دیگر از رویکردهای این بانک را حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط بیان کرد وگفت: 450 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب صنعت،معدن و تجارت استان پرداخت شده است.
 بانک تجارت در استان مازندران با پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط زمینه اشتغال 1818 نفر را فراهم کرده است.

 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ،  محمود چالویی اشرفی مدیر شعب این بانک در استان مازندران طی نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی بانک تجارت تکمیل سبد خدمات مالی در راستای ارزش آفرینی و افزایش رضایتمندی مشتریان است اظهار داشت: بر همین اساس بانک تجارت طیف گسترده ای از خدمات ویژه  را به مشتریان بزرگ در بازارهای هدف بانک ارائه می کند .

وی یکی از محورهای توسعه جوامع پیشرفته را تامین انرژی دانست و افزود: بانک تجارت نیز با این رویکرد، 270 میلیارد ریال به سه نیروگاه تولید برق در مقیاس کوچک تسهیلات پرداخت کرده است که به زودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

چالویی یکی دیگر از رویکردهای این بانک را حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط بیان کرد وگفت: 450 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب صنعت،معدن و تجارت استان پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از نهادهای حمایتی نظیر ستاد دیه، کمیته امداد ،سازمان بهزیستی دو هزار و 487 متقاضی به بانک تجارت مازندران معرفی شده که از این تعداد 2006 نفر از 518 میلیارد و 212 میلیون ریال تسهیلات بهره مند شدند.

مدیر شعب بانک تجارت با اعلام اینکه این مدیریت در سال 96 به 6 هزار و 634 متقاضی تسهیلات مبلغ هشت هزار و 215 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است افزود: از این میزان تسهیلات 566 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، 2 هزار و 346 میلیارد ریال به بخش صنعتو معدن،  یکهزار و 35 میلیارد ریال به بخش خدمات و 248 میلیارد ریال برای ازدواج اختصاص داده شده است . چالویی افزود: با پرداخت تسهیلات اشاره شده تاکنون زمینه اشتغال یکهزار و 818 نفر فراهم شده است.

وی گفت : 183 هزار کاربر تلفن بانک ،193 هزار کاربراینترنت بانک،  256 هزار کاربر موبایل بانک، 20هزار دستگاه کارت خوان فروشگاهی و 126 دستگاه خودپرداز بانک تجارت در استان مازندران فعال هستند.

چالویی در خاتمه خاطر نشان کرد: مدیریت بانک تجارت استان مازندران در صدور ضمانت نامه رتبه اول استانی را در میان بانک های دیگر به خود اختصاص داده است .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین