|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
کد خبر: ۲۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
ایالت "هیماچال پرادش" شاهد بارش باران و برف سنگین بوده است و مقامات، ماشین های برف روب را برای پاکسازی جاده ها به کار گرفته‌اند.
 رسانه‌های محلی هند از مفقود شدن دست‌کم ۴۵ نفر که برای کوه‌پیمایی به ارتفاعات ایالت شمالی "هیماچال پرادش" این کشور رفته بودند، خبر داده‌اند.

 این گروه که برای کوه‌ پیمایی به ناحیه کوهستانی "لاحول اسپیتی" رفته بودند پس از بارش سنگین برف در ارتفاعات مفقود شدند. ۳۵ نفر از این افراد، دانش آموزان یک موسسه تکنولوژی در هند بوده‌اند.

تاکنون هیچ تماسی از این گروه دریافت نشده است. یکی از مقامات محلی اعلام کرد: عملیات جستجو و نجات برای این کوهنوردان آغاز شده و امید است تیم امداد که از نیروی هوایی هند تشکیل  شده، تمامی این افراد را نجات دهد.

ایالت "هیماچال پرادش" شاهد بارش باران و برف سنگین بوده است و مقامات، ماشین های برف روب را برای پاکسازی جاده ها به کار گرفته‌اند.

هم‌چنین بارندگی‌ها سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها را افزایش داده است. مقامات به مردم توصیه کرده‌اند که از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند. هم‌چنین اپراتورهای گردشگری از برگزاری فعالیت های ورزشی همچون پاراگلایدر تا اطلاع ثانوی بازداشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، گزارش ها حاکی از گرفتار شدن ۳۰۰۰ نفر در برف در منطقه "لاحول اسپیتی" و شهر "چامبا"ی ایالت هیماچال پرادش است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین