|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شرایطی قرار داریم که محور وقاحت در دنیا که شامل آمریکا، اسرائیل و کشورهای کوچک جنوب خلیج فارس هستند به روشنی سخن از براندازی نظام اسلامی به میان می‌آورند. در زمانی که تحریم‌های شدیدی علیه ایران آغاز می‌شود، دو روز پیش، از پازل نقشه دوم خود پرده‌برداری کردند.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شرایطی قرار داریم که محور وقاحت در دنیا که شامل آمریکا، اسرائیل و کشورهای کوچک جنوب خلیج فارس هستند به روشنی سخن از براندازی نظام اسلامی به میان می‌آورند. در زمانی که تحریم‌های شدیدی علیه ایران آغاز می‌شود، دو روز پیش، از پازل نقشه دوم خود پرده‌برداری کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی دوشنبه (2 مهر) در نشست شورای اداری استان اصفهان افزود: تروریست‌ها در اهواز مردم بی‌دفاع را هدف قرار دادند و اثر انگشت محور وقاحت در جهان، کودک‌کشی است. آنها ابایی از کودک‌کشی ندارند و این‌ در حالی است که همین کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند. در اهواز کودک چهار ساله‌ای را به شهادت رساندند که برای تماشای رژه آمده بود. مگر این کودک و مردمی که شهید شدند جزو مردم ایران نیستند که شما خود را منجی مردم ایران معرفی می‌کنید؟ مردم ایران بصیر هستند و می‌دانند ذات پلید شما چیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه‌ تصریح کرد: چه کسی القاعده را در افغانستان و داعش را در سوریه ایجاد کرد؟ مگر آمریکا نبود که این کارهای خبیثانه را انجام داد؟ گروه‌های تروریستی روزی به خودتان بازمی‌گردند، همان‌طور که القاعده امروزه علیه خودتان عملیات انجام می‌دهد. ایران اسلامی در برابر این تهدیدات مقاوم‌تر می‌شود و این آرزو را که در ایران جنگ قومیتی به راه بیاندازید، به گور خواهید برد.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: امروز را دولت عزای عمومی اعلام کرده است و به همین دلیل از مراسم افتتاح در اصفهان خودداری کردیم. از سال گذشته با توجه به درخواست‌های مسئولان استان شش طرح بزرگ را در استان اصفهان در دستور کار خود قرار دادیم که اولین طرح ایجاد و راه‌اندازی ۷۹۰ سایت نسل سه و ۵۹۰ سایت نسل چهار تلفن همراه در استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه "طرح‌های مخابراتی با ارزش بالغ بر ۴۰۵ میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید"، ادامه‌ داد: این عدد در ابتدای دولت یازدهم ۵۰ درصد بود و سرمایه‌گذاران این طرح ایرانسل و همراه اول هستند.

آذری جهرمی گفت: طرح دوم ۷۰ کیلومتر و ایجاد ۷۹ کیلومتر فیبر نوری در سطح استان است. همچنین ۱۷۷ روستای فاقد تلفن خانگی در یک سال گذشته تلفن خانگی راه‌اندازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه‌ اضافه کرد: پروژه‌ بعدی طرح زیر ساخت‌های فیبر نوری شهری بوده  که شرکت مخابرات ایران عملیات آن را انجام داده است و در ۲۷۰ نقطه از شهر اصفهان خدمات فیبر نوری راه‌اندازی شد.

وی بیان‌ کرد: ورزشگاه نقش جهان امروز به استانداردهای بین‌المللی مجهز شده است و امروز موفق شدیم فیبر نوری این ورزشگاه را راه‌اندازی کنیم تا خدمات وای فای رایگان در اختیار خبرنگاران و مردم قرار بگیرد. مجموع این پروژه‌ ۴۰۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

آذری جهرمی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: استان اصفهان ظرفیت غنی در توسعه  کسب و کار دارد به گونه‌ای که برای مثال صنایع دستی این استان بی نظیر هستند. به همین دلیل خدمات خصوصی صنایع دستی نیز باید در اصفهان دایر شود که در این خصوص بخش خصوصی می‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان‌ کرد: بنابراین باید سرویس ویژه‌ پست صنایع دستی در اصفهان راه‌اندازی شود و به عنوان نمونه این سرویس پستی در اصفهان ایجاد شود تا الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی گفت:  در خصوص دفاتر پیشخوان خدمت در دولت مصوبه داشتیم که هیچ دستگاه دولتی حق ایجاد دفاتر پیشخوان ندارد. این دفاتر اشکال مختلفی دارند و دارای فرمول های متعددی هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین