|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴
کد خبر: ۲۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
دروازه بان تیم آرسنال به انتقاد از روحیه پایین هم تیمی هایش در راه کسب قهرمانی در لیگ برتر پرداخت.
 دروازه بان تیم آرسنال به انتقاد از روحیه پایین هم تیمی هایش در راه کسب قهرمانی در لیگ برتر پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سان، آرسنال بعد از سال ۲۰۰۴ هنوز نتوانسته است قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد و همین باعث شد تا آرسن ونگر جای خود را روی نیمکت این تیم به اونای امری بدهد.

پتر چک دروازه بان باتجربه آرسنال درباره شرایط تیمش گفت: هر تیمی که در چند سال اخیر قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده دانسته است چطور باید این رقابت ها را شروع و به پایان برد. این موضوع در هر ورزشی هم وجود دارد. الان مثلا "تایگر وودز" در رشته گلف ۵ سال است که نتوانسته به قهرمانی برسد و هر سال هم که شما نتوانید قهرمان شوید کارتان سخت تر می شود. آرسنال بیش از یک دهه است که نتوانسته به قهرمانی در لیگ برتر برسد و باید این موضوع بررسی شود و بفهمیم چرا تیم در این مدت ناکام بوده و نتوانسته به موفقیت دست یابد.

او در ادامه گفت: الان مربی جدیدی به جمع ما اضافه شده است و باید گام به گام پیش برویم و یاد بگیریم تا بتوانیم هر چه زودتر به قهرمانی برسیم. هر روز باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم. ما در مرحله ساختن و قدرتمندتر شدن هستیم. بعضی وقت ها شما باید در بازیهایی که خوب پیش نمی رود نیز برنده شوید. مهم نیست یک دیدار را با نتیجه یک بر صفر برنده شوید، مهم این است که بتوانیم ۳ امتیازهای دیدارهای خودمان را به دست بیاوریم. ما الان چهار برد پیاپی در لیگ برتر داریم ولی باید بدانیم فصل لیگ برتر بسیار طولانی است و خیلی بازی مانده و باید تنها روی بازیهای خودمان تمرکز کنیم تا بتوانیم به تیم بهتری تبدیل  شویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین