|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۲۳۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی و هافبک ارزشمند باشگاه رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 برنده جایزه The Best شد
 لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 انتخاب شدلوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی و هافبک ارزشمند باشگاه رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 برنده جایزه The Best شد.

لوکیتا که فصل پیش با رئال مادرید جام لیگ قهرمانان اروپا را برای سومین سال پیاپی بالای سر برده بود در جام جهانی 2018 روسیه نیز نقشی انکار ناپذیر به عنوان یک رهبر درون زمین در تیمش داشت و توانست کرواسی را تا فینال این تورنمنت بزرگ برساند و در نهایت مدال نقره جهان را بر گردن بیاویزد.

مودریچ پیش تر به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2018 و بهترین بازیکن سال یوفا نیز برگزیده شده بود.

پس از این نابغه کروات، کریستیانو رونالدو هم تیمی سابق او و بازیکن حال حاضر یوونتوس که امشب در این مراسم حضور نداشت در جایگاه دوم ایستاد و محمد ضلاح، وینگری مصری باشگاه لیورپول در رده سوم جای گرفت.

با این حساب در هر سه دوره برگزاری مراسم The Best، بازیکنی از باشگاه رئال مادرید برنده این عنوان شده است. رونالدو در سال های 2016 و 2017 و مودریچ در سال 2018 میلادی این عنوان را به دست آورده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین