|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۳۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
عملکرد بخش اجرایی حج تمتع 97 از طریق دو گزارش رییس سازمان حج و زیارت و ناظر کمیسیون فرهنگی مجلس در حج تمتع امسال بررسی شد.
 عملکرد بخش اجرایی حج تمتع 97 از طریق دو گزارش رییس سازمان حج و زیارت و ناظر کمیسیون فرهنگی مجلس در حج تمتع امسال بررسی شد.

نصراله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در جلسه بعد ازظهر امروز کمیسیون فرهنگی گزارش عملکرد اجرایی حج که توسط محمدی رییس سازمان حج و زیارت مطرح شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین عملکرد این سازمان از منظر گزارش ناظر کمیسیون فرهنگی مجلس در حج امسال نیز بررسی شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس از برآورد هزینه‌های حج 98 در این نشست خبر داد و افزود: براساس افزایش نرخ ارز پیش‌بینی می‌شود هزینه‌های حج 98 افزایش قابل توجهی داشته باشد به همین دلیل از رییس سازمان حج و زیارت خواستیم تا برنامه این سازمان را با در گرفتن کمترین فاصله قیمتی بین حج 97 و 98 به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: بیش از 60 درصد هزینه حج مربوط به هزینه اقامت و اسکان حجاج است علاوه بر آن هزینه‌های سرباری و سایر هزینه ها نیز موجب افزایش هزینه تمام شده حج می‌شود. با توجه به مجموع این هزینه‌ها از رییس سازمان حج و زیارت خواسته شد تا برنامه این سازمان برای برگزاری حج 98 با کمترین هزینه به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شود.

وی با اشاره به دستور کار دوم کمیسیون فرهنگی گفت: نامزدهای کمیسیون فرهنگی برای عضویت در شوراها و هیات های عالی تا فردا (دوشنبه) فرصت دارند نام نویسی دارند با پایان این مهلت کمیسیون فرهنگی روز سه شنبه ناظران مجلس در صدا و سیما و هیات نظارت بر مطبوعات و سایر شوراها و هیات های عالی را انتخاب به هیات رییسه مجلس معرفی می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین