|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شامگاهی نخستین روز از نیمه دوم سال را تشریح کرد.
 جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شامگاهی نخستین روز از نیمه دوم سال را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در عصر نخستین روز از نیمه دوم سال اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های ما حجم ترافیک همزمان با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بین 20 تا 30 درصد افزایش می‌یافت که تقریبا همین پیش‌بینی‌ها نیز محقق شده و ما از صبح امروز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین صبحگاهی در برخی از معابر بودیم.

وی با بیان اینکه برای بعدازظهر نیز مشابه این حجم ترافیک در معابر پیش‌بینی شده بود، گفت: پایش‌ها و رصد انجام شده در معابر مختلف شهر تهران حاکی از آن بود که حجم ترافیک در محورهای خروجی از مرکز شهر تهران پرحجم و نیمه‌سنگین بود به طوری که در مسیر شرق به غرب بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حکیم، همت و شهید لشکری شاهد ترافیک نیمه‌سنگین بودیم. همچنین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی و بزرگراه شهید سعیدی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس و شمال به جنوب بزرگراه چمران نیز ترافیک پرحجم بود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه وضعیت ترافیکی تهران براساس چیزی بود که پیش‌بینی شده بود، گفت: در همین راستا نیز حجم ترافیک ما را غافلگیر نکرد چراکه ماموران ما در آماده‌باش کامل بودند و این آماده‌باش طی سه نوبت یعنی از ساعت 6 صبح تا 9 صبح، 11 تا 13 و 18 تا 21 شب انجام شد و طی این ساعت‌ها ماموران ما در آماده‌باش کامل هستند و نسبت به روان‌سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.

عابدی با بیان اینکه این آماده‌باش تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: درخواست ما از والدین دانش‌آموزان این است که هر چه سریع‌تر وضعیت سرویس مدارس دانش‌آموزان خود را مشخص کنند و از مراجعه با خودرو شخصی در مقابل درب مدارس خودداری کنند. همچنین  دیگر شهروندان نیز از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کرده و تا حد امکان خودرو شخصی خود را به معابر و خیابان‌ها نیاورند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین