|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۲۳۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
شرکت "لاجیتک"(Logitech) که تولیدکننده ابزارهای رسانه‌ای است، در تولید کیبورد نیز بسیار فعال است و کیبوردهای متنوعی تولید می‌کند.
شرکت "لاجیتک"( Logitech) کیبورد جدید خود را برای تلوزیون‌های هوشمند تولید کرده است که امکان وب‌گردی آسان‌تر را برای کاربران فراهم می‌سازد.

به نقل از انگجت، به طور کلی "کیبوردهای رسانه‌ای" زیادی برای تلوزیون‌های هوشمند وجود ندارند.

شرکت "لاجیتک"(Logitech) که تولیدکننده ابزارهای رسانه‌ای است، در تولید کیبورد نیز بسیار فعال است و کیبوردهای متنوعی تولید می‌کند.

حال این شرکت کیبورد جدیدی تولید کرده است که موسوم به "K۶۰۰" است و صفحه کلید  و "ترک‌پد"(trackpad) جمع‌ و جوری دارد.

این کیبورد برای استفاده در تلوزیون‌های هوشمند مدرن طراحی شده است.

"ترک‌پد" یک حسگر لمسی مسطح است که می‌تواند با حرکت انگشت کاربر ، موقعیت نشانگر در صفحه نمایش را به کنترل درآورده و باعث حرکت نشانگر روی صفحه شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت عملکرد "ترک‌پد" مشابه با ماوس است و قادر به درک مکان لمس انگشت در صفحه است.

با استفاده از "K۶۰۰" دیگر نیاز نیست که کاربران با استفاده از ریموت تلوزیون به جست‌وجو و وارد کردن آدرس‌ برای وبگردی بپردازند.

این درحالی است که "K۶۰۰" با هر مدل تلوزیونی کار نمی‌کند ولی قادر است مجموعه تلویزیون‌های محبوب "‌ال‌جی"( LG)،"سامسونگ"( Samsung) و تلوزیون "سونی با وضوح ۴کی"( ۴ Sony K) که از سال ۲۰۱۶ به بعد تولید شده‌اند را پوشش دهد.

علاوه بر استفاده کیبورد در تلویزیون، می‌توان از آن در گوشی‌های هوشمند " Android" و " iOS" استفاده کرد و کیبورد را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرد.

قیمت فعلی کیبورد ۷۰ دلار در نظر گرفته شده است و امکان وب‌گردی در صفحه بزرگ تلوزیون را برای شما فراهم می‌آورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین