|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۲۳۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
تیم پزشکی مستقر در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز آماده ارائه خدمات به مجروحین هستند. حال عمومی تعدادی از مجروحینی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند در حال بهبود است و تمام امکانات نیز برای رسیدگی به وضعیت آنها فراهم است.
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: در حادثه تروریستی امروز تاکنون 12 نفر شهید شده‌اند و با توجه به جراحت برخی از مجروحین احتمال افزایش تعداد شهدا نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا، علی‌حسین حسین‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید نیاکی اهواز و مجروحان حمله تروریستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در اولین روز هفته دفاع مقدس در رژه نیروهای انتظامی، متاسفانه در یک اقدام ناجوانمردانه و کور تروریستی، به جمع حاضر در محل رژه حمله و تیراندازی شد. متاسفانه در این حمله، تعدادی از نیروهای انتظامی و مردم حاضر در محل به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این حمله که توسط یک گروه تروریستی چهار نفره انجام شد، با عکس‌العمل نیروهای نظامی مستقر در محل، دو نفر از این مهاجمان کشته و دو نفر نیز دستگیر شدند.

حسین‌زاده بیان کرد: در حادثه تروریستی امروز تاکنون 12 نفر شهید شده‌اند و با توجه به جراحت برخی از مجروحین احتمال افزایش تعداد شهدا نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: تیم پزشکی مستقر در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز آماده ارائه خدمات به مجروحین هستند. حال عمومی تعدادی از مجروحینی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند در حال بهبود است و تمام امکانات نیز برای رسیدگی به وضعیت آنها فراهم است.

معاون سیاسی استاندار خوزستان با اشاره به جزئیات عاملان تروریستی این حمله اظهار کرد: بررسی این گروه در حال انجام است و مسئولانه امنیتی در حال رسیدگی هستند. اکنون هیچ مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد و امنیت کامل در خوزستان برقرار است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین