|
|
امروز: جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷
کد خبر: ۲۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
وی با بیان اینكه خودروسازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام می‌كنند، گفت: این اقدام نه‌تنها نشانه اشكال و ایراد خودرو سازان نیست؛ بلكه گامی در راستای افزایش كیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار می‌آید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد در راستای تكریم مشتریان و ارائه تصویری شفاف نزد افكار عمومی، محصولاتی را كه نیاز به بررسی فنی بیشتر داشته باشند فراخوان كند.

 هاشم یكه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این مطلب، تاكید كرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به‌دنبال نهادینه كردن فرهنگ مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب هستیم.

وی با بیان اینكه خودروسازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام می‌كنند، گفت: این اقدام نه‌تنها نشانه اشكال و ایراد خودرو سازان نیست؛ بلكه گامی در راستای افزایش كیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار می‌آید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان گفت: بر اساس رویكرد جدید، ایران‌خودرو پس از تحویل خودرو به مشتریان نسبت به فراخوان دوره‌ای بعضی از محصولات خود اقدام خواهد كرد.
منبع: پول نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین