|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۳۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
بازیکن پرسپولیس معتقد است استقلال نمی‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
 بازیکن پرسپولیس معتقد است استقلال نمی‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مجموع توانست با نتیجه سه بر دو الدحیل را از پیش رو بردارد و به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

امید عالیشاه پس از پیروزی مقابل الدحیل اظهار کرد: خدا رو شکر مقابل هوادارانمان شرمنده نشدیم. آنها سنگ تمام گذاشتند و پس از اینکه ما گل اول را دریافت کردیم باز هم از پرسپولیس حمایت کردند. این اتفاق روی روحیه بازیکنان تاثیر مستقیمی گذاشت. ما توانستیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم اما هنوز کارمان تمام نشده است.

او افزود: ما در مرحله بعد یک بازی سخت در قطر داریم و پس از آن باید در آزادی مقابل السد بازی کنیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او استقلال به مرحله نیمه نهایی صعود نمی‌کند، گفت: متاسفانه آنها یک گل هم دریافت کردند و با این اوضاع کارشان سخت است و فکر نمی‌کنم به نیمه نهایی صعود کنند.

عالیشاه همچنین در پاسخ به این سوال که دوست دارد با استقلال بازی کند یا السد گفت: مطمئنا دوست دارم با استقلال بازی کنم چون ایران دو نماینده در مرحله نیمه نهایی خواهد داشت ولی فکر می‌کنم این اتفاق نمی‌افتد. با این حال امیدواریم آنها صعود کنند.

او در پایان گفت: باشگاه یک مبلغی برای پاداش پیروزی مقابل الدحیل تعیین کرده بود. قرار است در آینده آن را به ما پرداخت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین