|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۳۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
دو دروازبان تیم الدحیل هم‌زمان با علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند. هواداران پرسپولیس بعد از دیدن دروازه‌بانان تیمشان به تشویق آنها پرداختند.
 نیم ساعت پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و الدحیل، حدود ۶۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی هستند.

 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه آزادی، وارد زمین شدند و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

بیرون ورزشگاه آزادی بازار سیاه بلیت فروشی شکل گرفته به طوری که عنوان می‌شود بلیت‌های ٣٠هزار تومانی تا ١٠٠ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مربیان الدحیل زودتر از پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند تا موانع لازم برای گرم کردن بازیکنانشان را در زمین قرار بدهند. در ادامه مربیان پرسپولیس موانع لازم را برای گرم کردن بازیکنانشان آماده کردند.

درحال حاضر که کمتر از ۳۰ دقیقه تا آغاز دیدار پرسپولیس و الدحیل زمان باقی مانده است، چیزی حدود ۶۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و حدود ٩٠ درصد جایگاه‌های طبقه پایین ورزشگاه را به خود اختصاص داده‌اند. درحال حاضر فقط بخش‌هایی از پشت دروازه‌ها در دو طبقه خالی است.

ناظر AFC با قرار دادن طنابی، جای حضور عکاسان و گزارشگران کنار زمین ، را مشخص کرده است.

حمیدرضا گرشاسبی در جایگاه CIP حاضر شده تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

دو دروازبان تیم الدحیل هم‌زمان با علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند. هواداران پرسپولیس بعد از دیدن دروازه‌بانان تیمشان به تشویق آنها پرداختند.

در ادامه ١١ بازیکن قرمزپوش پرسپولیس در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند تا خود را مهیای بازی کنند. دقایقی بعد از آنها هم بازیکنان آبی‌پوش الدحیل وارد زمین شدند که با سوت ممتد هواداران از آنها استقبال شد.

تک‌تک بازیکنان پرسپولیس پس از حضور در زمین مسابقه توسط هواداران تشویق شدند.

در لحظاتی تمام هواداران حاضر، یک‌صدا پرسپولیس را تشویق کردند که جو جالبی در ورزشگاه ایجاد کرده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین