|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۳۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
متاسفانه در طول چند سال اخیر یکسری عوامل اطلاعاتی و ارتجاعی خارجی باعث شدند یکسری شرایط منفی در مناسبات حاکم شود، حال این‌که مناسبات باید دارای راهکارهای مسالمت‌آمیز باشد.
 رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که«مسائل حوزه کردی راهکار مسالمت‌آمیز دارد»، گفت: شرایط منطقه باید به گونه‌ای پیش رود که مسائل حوزه کردی تبدیل به چالشی در منطقه به خصوص شمال عراق نشود.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، اظهار کرد: مسائل حوزه کردی راهکار مسالمت آمیز دارد. جمهوری اسلامی ایران کشوری است که همواره نوع نگاهش به مسائل مختلف قومیتی در ایران، کلان‌نگر بوده و بیشترین آزادی‌ها را در این باره فراهم کرده است.

وی یادآور شد: ما در قبال قضایای عراق در کنار آنها از جان و مال و ناموس کردها دفاع کردیم و مانع از آن شدیم که داعش بتواند اقدامات تجاوزگرایانه خود را در شمال عراق ادامه دهد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه در طول چند سال اخیر یکسری عوامل اطلاعاتی و ارتجاعی خارجی باعث شدند یکسری شرایط منفی در مناسبات حاکم شود، حال این‌که مناسبات باید دارای راهکارهای مسالمت‌آمیز باشد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب تاکید کرد: شرایط منطقه طوری پیش رود که مسائل کردی تبدیل به چالش در منطقه ما به خصوص شمال عراق نشود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین