|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
دولت عربستان تصمیم دارد تمام امول و دارایی‌های یکی از میلیاردرهای زندانی این کشور را در ماه آینده میلادی به حراج بگذارد.
 دولت عربستان تصمیم دارد تمام امول و دارایی‌های یکی از میلیاردرهای زندانی این کشور را در ماه آینده میلادی به حراج بگذارد.

به گزارش رویترز، عربستان تمام اموال و دارایی‌های میلیاردر مشهور سعودی را به حراج می‌گذارد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع سعودی گزارش داد دولت عربستان تصمیم دارد ماه آینده تمام دارایی‌ها و اموال «معان الصانع»، میلیاردر مشهور این کشور را به حراج بگذارد تا بدهی‌هایش را به طلبکاران پرداخت کند. «معان الصانع» هم‌اکنون در بازداشت است.
اولین مرحله این حراج که شامل مزارع، طرح‌های اقتصادی نیمه‌تمام، و پروژه‌های ساختمان‌سازی است قرار است اواخر ماه اکتبر آینده انجام شود.
به نوشته رویترز بنا به برآورد ناظران کل بدهی شرکت «معان الصانع» بین ۴۰ میلیارد تا ۶۰ میلیارد ریال سعودی است.
مقامات سعودی نوامبر سال گذشته گذشته ده‌ها مقام ارشد و شاهزاده را به اتهام فساد دستگیر کردند. بیشتر آن‌ها یا تبرئه شدند یا توافق کردند پول، دارائی‌ها یا املاکشان را در ازای آزادی واگذار کنند.
«الصانع» که در سال ۲۰۰۷ از طرف مؤسسه فوربس یکی از صد مرد ثروتمند دنیا معرفی شد، اواخر سال گذشته میلادی به خاطر یک بدهی پرداخت نشده مربوط به سال ۲۰۰۹ شرکتش با عنوان «سعد گروپ»، بازداشت شده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین