|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز :
کد خبر: ۲۲۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
حاجی رضا شاکرمی گفت: مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می‌برد.
حاجی رضا شاکرمی گفت: مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این پرونده اظهار کرد: این فرد که تا تیرماه سال جاری مدیرکل بنیاد مستضعفان استان بوده است با همکاری تعدادی از کارمندان بنیاد در ازای فروش زمین‌های مرغوب با ارزیابی غیرواقعی و تخفیف قابل ملاحظه‌ای مبالغی را به عنوان رشوه از خریداران دریافت می‌کند.

این مقام قضایی در استان البرز در ادامه افزود: با وصول گزارش و ارجاع پرونده اقدامات قضایی جهت کشف و جمع آوری دلایل متهمان آغاز و با تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات این فرد دستگیر که در اظهاراتش ضمن اقرار به دریافت مبالغی مواردی را در رابطه با دیگر متهمان اعلام نموده است.

شاکرمی تصریح کرد: پس از اخذ اظهارات متهم، دیگر متهم این پرونده نیز جلب که در اظهارات خود ضمن تناقض گویی به دریافت مبالغ و نیز اخذ زمین اقرار نموده است که تحقیقات در جهت تعیین ارزش ریالی اراضی دریافتی در حال انجام است.

دادستان کرج همچنین گفت: دومین متهم این پرونده نیز جلب و در تحقیقات مقدماتی به دریافت وجه نقد و بیش از ۳ هزار مترمربع زمین زیر قیمت واقعی اقرار کرده و تحقیقات در حال تکمیل است.

به گفته حاجی رضا شاکرمی برخی از پرداخت کنندگان مبالغ نیز شناسایی و ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین کیفری متناسب در خصوص آنان صادر شده است.

گفتنی است، متهمان با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات در بازداشت بوده و پرونده در حال رسیدگی است./ میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین