|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۲۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
روی کین، بازیکن ایرلندی و سابق دنیای فوتبال در زمان بازیگری اش در تیم منچستریونایتد، به کی‌روش و خانواده اش توهین کرده بود.
  روی کین، بازیکن ایرلندی و سابق دنیای فوتبال در زمان بازیگری اش در تیم منچستریونایتد، به کی‌روش و خانواده اش توهین کرده بود.

روی کین، بازیکن ایرلندی و سابق دنیای فوتبال که سابقه حضور در تیم‌های ناتینگهام فارست، منچستریونایتد انگلیس و سلتیک اسکاتلند را دارد و سال ۲۰۰۶ از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، در زمان حضورش در تیم فوتبال شیاطین سرخ (لقب تیم منچستر یونایتد)، به کارلوس کی‌روش و خانواده اش توهین کرده بود.

کین و کی روش همیشه با یکدیگر اختلاف داشتند و حتی الکس فرگوسن، سرمربی وقت منچستر از اختلاف این ۲ عضو تیمش با خبر بود، اما واکنشی نشان نمی‌داد و در کتاب زندگینامه اش می‌نویسد:

"کین یک جنگجوی قدرتمند بود و در آن فصل نمی‌توانست از نظر فیزیکی کارایی سابق را داشته باشد، اما خودش قبول نمی‌کرد تا اینکه موضوع درگیری او با کی روش بوجود آمد و به این نتیجه رسیدم که او باید از جمع ما جدا شود."

حالا روی کین، اسطوره ایرلندی منچستریونایتد که سابقه ۱۲ سال حضور در تیم انگلیسی را دارد، درباره اختلافش با کی روش می‌گوید: کی روش با من رفتار غیرمحترمانه‌ای داشت و بزرگترین پشیمانی ام این است که چرا او را سرجایش ننشاندم.

کین ادامه داد:، اما عامل جدایی من از منچستریونایند و دلخوری ام از کی روش به یک روز تمرینی بازمی گردد که به او (کی روش) گفتم که چرا روند تمرینات یکی است و تنوع نداریم و همیشه روی دریبل کار می‌کنیم؟ سپس کی روش گفت که روی ما باید این را تکرار کنیم و به این موضوع نیاز داریم.

پس از این موضوع کین به کی روش و همسرش توهین خانوادگی می‌کند و فرگوسن برای اتمام به این ماجرا وارد می‌شود.
گفتنی است، کین در سال ۲۰۰۵ از منچستریونایتد به سلتیک اسکاتلند و کی روش در سال ۲۰۰۸ از شیاطین سرخ به تیم ملی پرتغال رفت.
البته مصاحبه کین مربوط به ماه (JUNE) است و به دلایل نا معلوم، رسانه‌های خارجی بار دیگر در حال بازتاب این گفتگو هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین