|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۲۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
پرسپولیس با پیروزی دو بر یک برابر نساجی به پیشواز الدحیل رفت.
 پرسپولیس با پیروزی دو بر یک برابر نساجی به پیشواز الدحیل رفت.

به گزارش ایسنا،  پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای نساجی قائم شهر بود. این دیدار که از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد در نهایت یاران برانکو توانستند نساجی ۱۰ نفره را با حساب دو بر یک شکست دهند و این تیم را دست خالی راهی قائم شهر کنند.

علی علیپور در دقیقه ۵۰ و حامد شیریی (گل به خودی) در دقیقه ۷۲ دروازه نساجی قائم‌شهر را گشودند. تک گل نساجی هم در دقیقه ۵+۹۰ از روی نقطه پنالتی توسط ولسیانی به ثمر رسید.

نیمه نخست

پرسپولیسی‌ها در حضور هواداران خود بازی را هجومی آغاز کردند و به دنبال زدن گل نخست در دقایق ابتدایی بودند. با این وجود با گذشت ۱۰ دقیقه، روند بازی متعادل شد و نساجی رفته رفته توانست به دروازه رادووشویج نزدیک شود. برخلاف انتظارات جدی‌ترین موقعیت را نساجی از سمت راست زمین پرسپولیس طراحی کرد که توپ در دهانه دروازه به عباس‌زاده رسید اما ضربه کم دقت این بازیکن با دخالت رادووشویچ راه به دروازه نیافت. سرخپوشان با حفظ توپ و پاس‌های متعدد در عرض و طول زمین به دنبال خلق موقعیت و گلزنی بودند اما تک موقعیت‌های این تیم با سماجت بازیکنان نساجی از دست رفت و به نتیجه نرسید. از مهمترین موقعیت‌های یاران برانکو می‌توان به ضربه سر شجاع خلیل‌زاده در اواخر نیمه اول و در چند متری دروازه اشاره کرد که با اختلاف اندک به بیرون رفت.

نیمه دوم

شاگردان برانکو نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۰ روی ارسال حسین ماهینی و ضربه سر علی علیپور به گل نخست خود دست یافت. بعد از گل نخست پرسپولیس، بازی مجددا پایاپای شد و نساجی برای جبران گل خورده جلو کشید که نتوانست کارایی لازم را در خلق موقعیت و گل داشته باشد. کار نساجی در دقیقه ۶۳ با اخراج علی شجاعی دشوارتر هم شد و این تیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه داد. تعویض نکونام برای بهبود عملکرد تیمش نتیجه نداد و روی حرکت انفرادی سیامک نعمتی و عبور از دو بازیکن نساجی و نهایت اشتباه حامد شیری در دفع توپ، دروازه نساجی برای بار دوم باز شد تا آب سردی روی سر یاران نکونام ریخته شود.

دریافت دو گل و بازی با یک یار کمتر از انگیزه یاران نکونام نکاست و این تیم کماکان برای رسیدن به گل تلاش کرد که محمد مهدی نظری بعد از دریبل بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر تعلل کرد  و این فرصت از دست رفت. در بازگشت پرسپولیس می‌توانست به گل سوم دست پیدا کند که دفاع همه جانبه نساجی مانع از این کار شد. در اواخر بازی نیز پرسپولیس موقعیت دیگری داشت تا به گل دیگری برسد اما این فرصت هم با خودخواهی سیامک نعمتی از دست رفت.

در دقیقه ۵+۹۰ ولسیانی بازیکن تیم نساجی از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و بازی دو بر یک شد.

در نهایت پرسپولیس این دیدار را به سود خود به پایان رساند و با این پیروزی روحیه بخش آماده مصاف روز دوشنبه‌اش با الدحیل شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی (شایان مصلح ۸۵)، محمد انصاری، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی (حمیدرضا طاهرخانی ۶۹)، شجاع خلیل زاده، علی علیپور (گل ۵۰) (آدام همتی ۸۰)، گادوین منشا و کمال کامیابی نیا (کارت زرد).

ترکیب نساجی: امین رضایی، حمیدرضا دیوسالار، حامد شیری، ولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبداله زاده، سجاد آشوری (امید سینگ ۷۴)، علی اصغر عاشوری، علی شجاعی (کارت زرد دوم و اخراج، دقیقه ۶۳) و محمد عباس زاده (محمد مهدی نظری ۶۷).
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین