|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۲۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
حواشی اخیر علیه من در خصوص انفصال از خدمت نیز نوعی شایعه‌سازی است که از طرف افراد زیاده‌خواه صورت می‌گیرد و من به هیچ عنوان تحت تاثیر این فشارها قرار نخواهم گرفت و تا وقتی به عنوان رئیس دانشگاه علمی- کاربردی هستم، تکلیفی که بر عهده گذاشته شده و برنامه‌هایی که تدوین کرده‌ام را اجرایی خواهم کرد.
رئیس دانشگاه علمی- کاربردی با تاکید بر اینکه عده‌ای مافیا و زیاده‌خواه دنبال شایعه‌سازی علیه من در این دانشگاه هستند، گفت: از وقتی فعالیت خود را در دانشگاه علمی- کاربردی آغاز کردم، هر سه ماه یک‌بار علیه من شایعه‌ای ساختند اما تحت تاثیر این نوع حواشی قرار نمی‌گیرم و با قوت، برنامه‌هایم که با منافع افراد زیاده‌خواه تقابل دارد، اجرایی می‌کنم.

دکتر محمدحسین امید در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به حواشی اخیر علیه او و دانشگاه علمی- کاربردی گفت: تمامی حاشیه‌ها علیه من به این دلیل است که مافیایی در دانشگاه علمی- کاربردی فعال بود که من در مقابل فعالیت‌های غیرقانونی این افراد قرار گرفته‌ام و مانع ادامه این نوع فعالیت‌ها شدم. به طوری که ساماندهی کدرشته‌های علمی- کاربردی، تعطیلی مراکز بی‌کیفیت و بررسی مجدد صلاحیت علمی و عمومی مدرسین این دانشگاه از جمله این نوع فعالیت‌ها بود که به مذاق عده‌ای زیاده‌طلب و فرصت‌طلب خوش نیامده است.

وی تصریح کرد: حواشی اخیر علیه من در خصوص انفصال از خدمت نیز نوعی شایعه‌سازی است که از طرف افراد زیاده‌خواه صورت می‌گیرد و من به هیچ عنوان تحت تاثیر این فشارها قرار نخواهم گرفت و تا وقتی به عنوان رئیس دانشگاه علمی- کاربردی هستم، تکلیفی که بر عهده گذاشته شده و برنامه‌هایی که تدوین کرده‌ام را اجرایی خواهم کرد.

رئیس دانشگاه علمی- کاربردی خاطرنشان کرد: متاسفانه از روزی که در دانشگاه علمی- کاربردی فعالیت خود را آغاز کردم هر سه ماه یک بار شایعه‌ای علیه من منتشر شده که ریشه اغلب این شایعات یکی است و اگر بخواهیم تحت تاثیر این نوع شایعات قرار بگیریم، بسیاری از کارها زمین خواهد ماند.

امید خاطرنشان کرد: البته باید این نکته را اذعان کرد که انتشار شایعات بی‌اساس علیه دانشگاه علمی- کاربردی بر فعالیت‌های این مراکز و کارکنان آنها تاثیرات منفی خواهد گذاشت و ما تا بخواهیم این نوع شایعات را اثبات کنیم، طول می‌کشد ولی مجددا تاکید می‌کنم من تا وقتی که در دانشگاه علمی- کاربردی فعالیت می‌کنم برنامه‌های خود را با قوت ادامه خواهم داد.

وی در پایان متذکر شد: حکم من به عنوان رئیس این دانشگاه تا دو سال آینده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین