کد خبر: ۲۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
توییتر در تلاش است تا پلت‌فرم خود را پاک‌سازی کند. دلیل چنین کاری چیست و چگونه می‌توان کیفیت و ماندگاری حساب کاربری توییتر را تضمین کرد؟
توییتر در تلاش است تا پلت‌فرم خود را پاک‌سازی کند. دلیل چنین کاری چیست و چگونه می‌توان کیفیت و ماندگاری حساب کاربری توییتر را تضمین کرد؟

توییتر به‌تازگی در تلاش برای پاک‌سازی فید خود ویژگی جدیدی را به صورت آزمایشی اضافه کرده است که به کاربر می‌گوید کدام اکانت‌ها یا حساب‌های کاربری را باید آنفالو کند. توییتر قصد دارد با تشویق کاربران به آنفالو کردن حساب‌های کاربری که به ندرت در توییتر پیگیری می‌کنند یا افرادی که محتوای بی‌کیفیت تولید می‌کنند، تجربه‌ی کاربری بهتری را برای مشتری رقم بزند. این به روز رسانی جدید برای فعالان این شبکه‌ی اجتماعی و کارآفرینان بسیار مهم است. توییتر پلتفرمی است که اگر به درستی استفاده شود مزایای زیادی دارد و درنتیجه سرمایه‌گذاری روی آن با ارزش است. علاوه‌براین مفهوم توییتر به اندازه‌ای میان کاربران جا افتاده است که تا به حال هیچ جایگزینی برای آن پیشنهاد نشده است. اینکه این شبکه‌ی اجتماعی با وجود مشکلات فراوان توانسته قدرت خود را در این مدت حفظ کند یعنی در آینده نیز ماندگار خواهد بود.

شاید فکر کنید ویژگی پیشنهاد آنفالو کردن کاربران چون فقط توسط توییتر و به صورت آزمایشی استفاده شده، همه‌گیر نخواهد شد. اما در دنیای تکنولوژی هر جا دود باشد، آتش نیز خواهد بود. توییتر از این ویژگی برای پاک کردن محتوای بی‌ارزش استفاده خواهد کرد و در آینده شاهد این هستیم که سایر شبکه‌های اجتماعی نیز به آن ملحق شوند. اما چگونه می‌توان از ورود به فهرست کاربران پیشنهادی توییتر برای آنفالو جلوگیری کرد؟

۱- از اشتراک‌گذاری مطالب اسپم خودداری کنید
استفاده از محتوای اسپم برای افزایش درگیری سایر کاربران مدت‌ها است که دیگر در توییتر کارایی ندارد. در گذشته و در زمانی که توییت‌ها به ترتیب زمان نشان داده می‌شد، اشتراک‌گذاری ۳۰ پست در روز منطقی بود. اما امروزه توییتر و سایر شبکه‌‌های اجتماعی از الگوریتم‌های مبتنی بر درگیر شدن کاربران و سایر پارامترها برای نمایش پست‌ها در فید استفاده می‌کنند. این یعنی کیفیت محتوا بیشتر از کمیت آن اهمیت دارد. بنابراین محتوایی را به اشتراک بگذارید که احساس می‌کنید خودتان نیز با آن درگیر می‌شوید. تحقیقات نشان داده که بهتر است بیشتر از ۱۵ توییت در روز منتشر نکنید.

۲- محتوای مناسب و مرتبط تولید کنید
کاربران توییتر شما را به دلیل خاصی در توییتر دنبال کرده‌اند. به‌عنوان مثال کاربران حساب کاربری خواننده‌ی مورد علاقه‌ی خود را دنبال می‌کنند تا در جریان آخرین اخبار مربوط به کنسرت یا انتشار آلبوم جدید قرار بگیرند. البته این به این معنا نیست که تنها مطالب مرتبط با حوزه‌ی کاری خود را به اشتراک بگذارید. اتفاقا توییتر محل بسیار مناسبی برای نشان دادن سایر جنبه‌های شخصیتی خود به دیگران است. به‌عنوان مثال به اشتراک گذاشتن لطیفه و گیف کمک می‌کند دیگران آشنایی بیشتری با شما پیدا کنند. با این حال بهتر است از حوزه‌ی فعالیت خود زیاد فاصله نگیرید.

۳- فقط از ابزارهای قابل اطمینان و با کیفیت استفاده کنید
برخی کاربران تمام فعالیت‌های توییتر از جمله فالو و آنفالو و ریتوییت کردن پست‌هایی با کلمات کلیدی مشخص را به صورت خودکار انجام می‌دهند. توییتر در راستای پاک کردن محتوای بی‌کیفیت دنبال راهی برای از بین بردن ربات‌ها است. بنابراین از اپلیکیشن‌هایی که فالوئر فیک می‌خرند یا تعداد لایک‌ها و درگیری را افزایش می‌دهند استفاده نکنید و دنبال ابزارهای قابل اعتمادی مانند Crowdfire باشید.

۴- رفتارهای انسانی داشته باشید
توییتر پلتفرمی است که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان در آن فعالیت خود را خودکارسازی می‌کنند بنابراین متفاوت بودن از این افراد، حساب کاربری را از دیگران متمایز خواهد کرد. به‌عنوان مثال از اپلیکیشن‌هایی که به طور خودکار کامنت‌های گذاشته شده زیر پست را لایک می‌زنند یا همه را با عباراتی مانند «متشکرم» پاسخ می‌دهند استفاده نکنید. همچنین لینک مطلب را بدون نوشتن توضیح منتشر نکنید. برای انجام این کارها زمان بگذارید اما نیازی به استفاده از عبارات بدون نقص نیست زیرا هیچ افکاری در توییتر اصلاح نخواهد شد. در پلتفرمی که همه از ربات استفاده می‌کنند، نشان دادن رفتارهای انسانی باعث تمایز می‌شود.

توییتر قصد دارد با ارائه‌ی فهرست پیشنهادی از کاربران برای آنفالو، پلتفرم خود را از محتوای بی‌کیفیت پاک کند. اما انجام کارهایی که در این مقاله بررسی کردیم شانس پیوستن به این فهرست را کاهش می‌دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین