|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شرایط مالی دولت خوب نیست، افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی دشمن قرار داریم و نبردی جدی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز مهم ترین مشکل در کشور چیزی جز سیاست داخلی نیست که به رفتار مسئولان مربوط می شود.

 سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح ۱۳ پروژه بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی در فردوس بیان کرد: امروز مهم ترین مشکل در کشور چیزی جز سیاست داخلی نیست که به رفتار مسئولان بر می گردد.

وی با بیان اینکه ممکن است گاهی به خودمان راست نگوییم، اظهار کرد: تا این نگاه عوض نشود، مملکت درست نمی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اقتصاد کشور، مدیریت کشور و وضعیت فرهنگی بستگی به رفتار مسئولان دارد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بی انصافی است که به خاطر خودبینی های شخصی، منافع مردم را قربانی کنیم، گفت: دشمن نمی خواهد کام مردم با دستاوردهای نظام شیرین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی می خواهند ناکارآمدی نظام را القا کنند، اظهار کرد: این در حالی است که دستاوردها و خدمات نظام طی ۴۰ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: هیچ جای دنیا وجود ندارد که مردم ۱۰۰ درصد از خدمات بهداشت و درمان رضایت داشته باشد و همه چیز نسبی است.

قاضی زاده با اشاره به پروژه های افتتاح شده در خراسان جنوبی بیان کرد: این خدمات و اقدامات بی نظیر بوده و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه احداث اورژانس نهبندان در اولویت بعدی قرار دارد، گفت: بعد از اجرای این پروژه، اورژانس طبس را در دستور کار قرار می دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شرایط مالی دولت خوب نیست، افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی دشمن قرار داریم و نبردی جدی است.

قاضی زادی هاشمی با بیان اینکه نباید به شایعه ها توجهی داشته باشیم، گفت: باید جایی که تقصیر داریم از ملت عذر خواهی کنیم.

وی بیان کرد : باید باور کنیم که راه نجات ما همدلی، صداقت، اخلاص، دین باوری و دشمن شناسی است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین