|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۲۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
در اجلاس مربیان برتر فوتبال آسیا، حاضران به بررسی نوآوری های تاکتیکی در جام جهانی 2018 پرداختند.
 در اجلاس مربیان برتر فوتبال آسیا، حاضران به بررسی نوآوری های تاکتیکی در جام جهانی 2018 پرداختند.

این روزها در شانگهای چین برترین مربیان فوتبال آسیا گرد هم جمع آمده اند تا به تبادل تجربه و دانش بپردازند. از ایران، دو مربی موفق سرخابی های پایتخت در این انجمن حضور دارند و جزو شناخته شده ترین مربیان اجلاس به شمار می روند.

سایت رسمی AFC در معرفی برانکو و شفر نوشته که مربی باتجربه کروات که هدایت پرسپولیس را برعهده دارد و در مسابقات غرب آسیا باید به مصاف الدحیل برود نیز در این مراسم حضور داشت. همچنین سرمربی دیگر نماینده ایران در یک چهارم یعنی وینفرد شفر که تیمش مقابل السد بازی کرد هم به انجمن برترین مربیان فوتبال آسیا دعوت شده است.

کریس کلمن که در یورو 2016 با ولز به نیمه نهایی رسید، در قامت سرمربی تیم شانگهای تایشان در این اجلاس حضور یافت و یکی از شناخته شده ترین ها بود.

پائولو سزار که 2 بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده به عنوان سرمربی جدید تیم تیانجین در این کلاس ها شرکت می کند. چوی کانگ هی سرمربی تیم چونبوک موتورز کره جنوبی نیز دیگر میهمان این مراسم است.
اندی راکبرگ مدیر فنی AFC درباره این جلسات گفت: این رویدادهای دو روزه بسیار ارزشمند هستند چرا که اجازه می دهد مربیان تجربیات و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
لازم به ذکر است یکی از بخش های این رویدادهای فنی، بررسی نوآوری های تاکتیکی در جام جهانی 2018 بود./ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین