|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکا در تجمعی به مناسبت روز کارگر گفت دونالد ترامپ جنون دروغگویی دارد و روز و شب در جهت تامین منافع همکاران میلیاردر خود در تلاش است.
 برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکا در تجمعی به مناسبت روز کارگر گفت دونالد ترامپ جنون دروغگویی دارد و روز و شب در جهت تامین منافع همکاران میلیاردر خود در تلاش است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت روز گذشته در جمع گروهی از سازمان‌دهندگان کارگری اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جنون دروغگویی دارد و روز و شب در جهت تامین منافع همکاران میلیاردر خود در تلاش است.
بنا به گزارش پولیتیکو سناتور سندرز در تجمعی که به مناسبت روز کارگر در نیوهمپشایر برگزار شد، اعلام کرد ترامپ در تلاش است تا به دلایل سیاسی کم ارزش میان آمریکایی‌ها تفرقه ایجاد کند.

سندرز افزود: «او سزاوار بالاترین سرزنشها است. ما رئیس جمهوری داریم که تقریبا هیچیک از کارهایی را که روسای جمهور در تاریخ آمریکا انجام می‌دادند، انجام نمی‌دهد.»
پولیتیکو گزارش داد نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به انتقاد از نامزد ترامپ برای تصدی ریاست دادگاه عالی این کشور پرداخت و او را طرفدار عدالت ضدکارگری دانست.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به مناسبت روز کارگر اعلام کرد: کارگران آمریکایی نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌اند. ترامپ همچنین در این پیام در یک مورد نادر به تمجید از اتحادیه کارگری در این کشور پرداخت. در توئیت رئیس جمهور آمریکا آمده است: «ما به وعده‌های خود برای بازنگه داشتن درهای کاخ سفید به روی اعضا و سران سازمان‌های کارگری کشورمان پایبند هستیم». همچنین رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه این استدلال را مطرح کرد که اتحادیه‌های کارگری عملکرد ضعیفی دارند زیرا یک دموکرات در راس آنها است.

روز کارگر در آمریکا یکی از تعطیلات رسمی این کشور است. اولین دوشنبه ماه سپتامبر در آمریکا هرساله روز کارگر نامیده می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین