|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
انصاری نگاه اصولی و مبتنی بر برنامه برای ساماندهی وانت بارها را ضروری دانست و بیان کرد: در گذشته کار زیربنایی و آینده نگرانه در این بخش انجام نشد و امروز باید برای رفع این معضل با نگاه اصولی و مناسب اقدام کرد .
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان رتبه اول در پیشگیری از وقوع نزاع دسته جمعی در کشور را دارد.

 سردار مهدی انصاری در نشست ساماندهی جمعه بازار و وانت های دستفروش شهر یاسوج، افزود: با اقدامات پیشگیرانه، فرهنگ سازی، برنامه ها، همکاری و تعامل انجام شده با دستگاه قضایی و برگزاری جلسات متعدد با ریش سفیدان و بزرگان طوایف مختلف، طی دو سال اخیر استان موفق به کسب رتبه اول در پیشگیری از وقوع نزاع دسته جمعی شده است.

وی با تاکید بر اقدامات فرهنگی، اظهارکرد: فرهنگ امنیت موضوع مهمی است و باید در راستای کاهش تخلفات و جرایم کار فرهنگی را عملیاتی کرد .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محور جلسه و بهبود ساماندهی جمعه بازار و وانت بارهای میوه فروش، خاطرنشان کرد: باید محور فعالیت ها به شکل صحیح و کارشناسی شده مشخص شود و بر اساس این محورها با هدف تحقق خروجی بهتر اقدام کرد .

انصاری با بیان اینکه آینده نگری در توسعه مبلمان شهری ضروری است، تصریح کرد: در گذشته حول محور توسعه مبلمان شهری یاسوج هدفگذاری آینده نگرانه انجام نشده و توسعه آن بدون توجه به مبلمان شهری و به شکل ناهمگون رقم خورده است .

وی حاشیه نشینی را عاملی برای بروز مشکلات دانست و ادامه داد: شهر یاسوج ظرفیت این حجم از حاشیه نشینی را نداشت و اغلب مشکلات از مواردی مانند حاشیه نشینی سرایت می کند .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظم پذیری مقدمه نظم دهی است و اگر کسی می خواهد قانون به شکل مطلوبی عملیاتی شود، باید به این بخش توجه داشته باشد .

انصاری نگاه اصولی و مبتنی بر برنامه برای ساماندهی وانت بارها را ضروری دانست و بیان کرد: در گذشته کار زیربنایی و آینده نگرانه در این بخش انجام نشد و امروز باید برای رفع این معضل با نگاه اصولی و مناسب اقدام کرد .

وی از دیگر مباحث مورد توجه را وجود دست فروشان در معابر و مسیر پیاده روها دانست و بر ساماندهی این مورد تاکید کرد .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت تمام همت و تلاش خود را انجام می دهد، اضافه کرد: افتخار ما خدمت به جامعه و تامین امنیت به شکل شبانه روزی است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین