وی با اشاره به فنون بازاریابی با بیان اینکه در بازاریابی موفق باید در مورد نقاط مشترک حرف زد و متمرکز شد، خاطر نشان کرد: باید در قدم اول جامعه مخاطب خود را به خوبی شناخت.
یک متخصص بازاریابی با بیان اینکه انسانها همواره به دنبال یادگیری و
افزایش اطلاعات خود هستند، گفت: در بازاریابی مدرن داستانها و تصاویر از
اهمیت بالایی برخوردار است.
بس وان دن بلد در همایش تجارت الکترونیک که با حضور مسئولان استانی و فعالان عرصه تجارت الکترونیک برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال اخیر ایران تغییرات زیادی کرده است؛ به نحوی که زمانی که من سال گذشته میخواستم به ایران بیایم، دوستانم من را از این سفر منع میکردند در حالی که امسال همان دوستان همه برای من آرزوی سفری خوش کردند.
وی با اشاره به فنون بازاریابی با بیان اینکه در بازاریابی موفق باید در مورد نقاط مشترک حرف زد و متمرکز شد، خاطر نشان کرد: باید در قدم اول جامعه مخاطب خود را به خوبی شناخت.
این متخصص بازاریابی با بیان اینکه گروههای هدف برای بازاریابی به دستههای مختلف تقسیم میشوند، گفت: بازاریاب باید خود را با ذائقهها و و سلایق این گروهها تظبیق و نزدیک کند.
دن بلد اضافه کرد: باید پس از گروهبندی، مکان و امکانات آنها را بیشتر شناخت و به دنبال آنها رفت. از طریق شبکههای اجتماعی میتوان امروزه به بسیاری از سلایق و روابط افراد و گروهها و جامعه هدف خود راحت دست یافت.
وی گفت: در کنار جامعه آنلاین باید از طریق آشنایی با جامعه و خیابانها و محل های تردد مردم، به جامعه هدف آفلاین نیز توجه داشت تا این دسته از مشتریان را نیز از دست نداد.
دن بلد با بیان اینکه انسانها همواره به دنبال یادگیری و افزایش اطلاعات خود هستند، بیان کرد: در بازاریابی مدرن داستانها و تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اضافه کرد: برای انتقال پیام باید از تصاویر و داستان ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
بس وان دن بلد در همایش تجارت الکترونیک که با حضور مسئولان استانی و فعالان عرصه تجارت الکترونیک برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال اخیر ایران تغییرات زیادی کرده است؛ به نحوی که زمانی که من سال گذشته میخواستم به ایران بیایم، دوستانم من را از این سفر منع میکردند در حالی که امسال همان دوستان همه برای من آرزوی سفری خوش کردند.
وی با اشاره به فنون بازاریابی با بیان اینکه در بازاریابی موفق باید در مورد نقاط مشترک حرف زد و متمرکز شد، خاطر نشان کرد: باید در قدم اول جامعه مخاطب خود را به خوبی شناخت.
این متخصص بازاریابی با بیان اینکه گروههای هدف برای بازاریابی به دستههای مختلف تقسیم میشوند، گفت: بازاریاب باید خود را با ذائقهها و و سلایق این گروهها تظبیق و نزدیک کند.
دن بلد اضافه کرد: باید پس از گروهبندی، مکان و امکانات آنها را بیشتر شناخت و به دنبال آنها رفت. از طریق شبکههای اجتماعی میتوان امروزه به بسیاری از سلایق و روابط افراد و گروهها و جامعه هدف خود راحت دست یافت.
وی گفت: در کنار جامعه آنلاین باید از طریق آشنایی با جامعه و خیابانها و محل های تردد مردم، به جامعه هدف آفلاین نیز توجه داشت تا این دسته از مشتریان را نیز از دست نداد.
دن بلد با بیان اینکه انسانها همواره به دنبال یادگیری و افزایش اطلاعات خود هستند، بیان کرد: در بازاریابی مدرن داستانها و تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اضافه کرد: برای انتقال پیام باید از تصاویر و داستان ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر