|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
براین اساس وزارت کشور به من به عنوان برگزارکننده کنگره نامه‌ای نوشته و از ما می‌خواهد تا در فرصت زمانی اعلام شده کنگره را برگزار کنیم. همچنین آقای کمالی، خانم مافی و آقایان امیری اصفهانی و سرمست به عنوان ناظر در کنگره حضور خواهند داشت.
یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به مصوبه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مبنی بر لغو انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت که این کمیسیون فرصتی را برای برگزاری کنگره به حزب داده که تا آن زمان شورای مرکزی فعلی به قوت خود باقی‌ است.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب امروز تشکیل شد. آنها اصل کنگره، اساسنامه و مرامنامه ما را تایید کردند اما در مورد انتخابات شورای مرکزی گفتند که باید مجددا انتخابات برگزار شود.

وی افزود: براین اساس وزارت کشور به من به عنوان برگزارکننده کنگره نامه‌ای نوشته و از ما می‌خواهد تا در فرصت زمانی اعلام شده کنگره را برگزار کنیم. همچنین آقای کمالی، خانم مافی و آقایان امیری اصفهانی و سرمست به عنوان ناظر در کنگره حضور خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه یادآور شد: تا برگزاری کنگره و انتخابات شورای مرکزی جدید اعتبار شورای مرکزی فعلی، دبیرکل و قائم مقام به قوت خود باقی است.

حضرتی همچنین درباره شکایت بیگدلی عضو حزب اعتماد ملی نیز از خود گفت: ایشان شکایتی مطرح کرده بود و اقدام فوری برای توقف فعالیت حزبی گرفته بود که با اعتراض من این حکم رفع سوء‌اثر شد، اما پرونده به لحاظ حقوقی در جریان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین