کد خبر: ۲۲۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
ماتیچ سرمربی سوریه اعتراض زیادی به نحوه داوری ها داشت و حدادی و کاظمی نیز به نحوه فضاوت اعتراض داشتند، ولی در پایان کوارتر دوم، تیم ملی با برتری 24 بر 30 به رختکن رفت.
  تیم بسکتبال ایران درهجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 به میزبانی کشوراندونزی با پیروزی مقابل تیم سوریه در نخستین دیدار خود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی رقابت های راه یافت.

تیم ملی بسکتبال ایران امروز شنبه مقابل سوریه صف آرایی کرد و با نتیجه 68 بر 55 به پیروزی رسید. البته تیم ایران در حالی به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله بعدی راه یافت که تیم های امارات متحده عربی و فیلیپین دیگر هم گروه های ایران از حضور در این بازی های انصراف دادند تا جدال سوریه و ایران که پیش از این به دور بعدی راه یافته بودند، فقط برای صدرنشینی باشد.

نائب قهرمان دوره گذشته بازی های آسیایی که با ترکیب محمد صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، آرن داوودی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، روزبه ارغوان، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، میثم میرزایی و وحید دلیرزهان به جاکارتا آمده بود، مقابل شاگردان «وسلین ماتیچ» سرمربی تیم سوریه به میدان رفت. بهرامی، حدادی، یخچالی، محمد جمشیدی و کاظمی آغاز کننده این دیدار بودند که پس از رفت وبرگشت های بسیار در نهایت کوارتر نخست با نتیجه 16- 9 به سود ایران پایان یافت. اما با آغاز وقت دوم و تغییرات در ترکیب تیم ملی ضریب اشتباهات بالا رفت و بازی خوب سجاد مشایخی تحت تاثیر خطاهای تیمی قرار گرفت.

ماتیچ سرمربی سوریه اعتراض زیادی به نحوه داوری ها داشت و حدادی و کاظمی نیز به نحوه فضاوت اعتراض داشتند، ولی در پایان کوارتر دوم، تیم ملی با برتری 24 بر 30 به رختکن رفت.

نیمه دوم دفاع عالی و پاسکاری های سریع در زمان حمله تیم ایران فاصله امتیازی را بالا برد و مشایخی نیز روز فوق العاده ای داشت. در کنار او هم یخچالی فضای بیشتری برای کار پیدا کرد و توانست پرتاب های سه امتیازی اش را روانه حلقه حریف کند و اختلاف به 52 بر 38برسد. سپس «مهران شاهین طبع» سرمربی تیم ایران سعی کرد با تغییراتی در ترکیب تیم همه بازیکنان را میدان دهد تا به فضای سالن آشنا شوند و در نهایت تیم ملی بسکتبال این مسابقه را با نتیجه 68 بر 55 به سود خود به پایان رساند.

تیم ایران روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به میدان می رود.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مرداد ماه تا 11 شهریورماه در کشور اندونزی درحال برگزاری است و کاروان اعزامی ایران با 12 طلا، 11 نقره و 8 برنز در جایگاه چهارم جدول رده بندی توزیع مدال ها قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین