|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۲۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
وزیر جهاد کشاورزی گفت: صنایع تبدیلی و پایین دستی حلقه مفقوده کشت و صنعت خوزستان هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان استان ایجاد شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از ایرنا،محمود حجتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار قطره ای در روستای بیوض شهرستان اهواز، اظهار داشت: در حال حاضر آبیاری تحت فشار که باعث صرفه جویی زیادی در آب می شود باید به عنوان الگو در خوزستان و کشور مورد توجه قرار گرفته و گسترش یابد.

وی افزود: در بحث تولید خرما باید بازار صادراتی را نیز در نظر گرفته و هدف خود را بر پرورش خرمای بازار پسند در بحث صادرات قرار دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر ضرورت گسترش بحث سیستم های نوین آبیاری در منطقه گفت: کمتر نخیلاتی در خوزستان توسط سیستم های نوین، آبیاری می شوند که امیدواریم با توسعه این سیستم های نوین شاهد افزایش بهره وری در مصرف آب باشیم.

حجتی عنوان کرد: باید در آگاهی رسانی به مردم استان و کشور تلاش کنیم تا مردم بدانند که در کشور ما ظرفیت های فراوانی برای توسعه و اشتغال وجود دارد و در این زمینه نیز کارهای خوبی در حال انجام است.

وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه برای افتتاح و بازدید از چند طرح کشاورزی در شهرهای شوش، شوشتر، شادگان و اهواز به استان خوزستان سفر کرد.

وی از تاکستان شرکت هفت تپه به وسعت ۱۴ هزار هکتار و نیز از کانون ریزگردها در شرق اهواز نیز بازدید کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین