کد خبر: ۲۲۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
سرپرست کاروان اعزامی ضمن ابراز نارضایتی از اتفاق پیش آمده برای زهرا نعمتی تاکید کرد: به طور مسلم در تهران به این موضوع رسیدگی می‌شود. این اتفاق از طرف وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک پیگیری شده است. ان‌شاء‌الله با بازگشت کاروان به تهران به صورت جدی آن را بررسی می‌کنیم. مسئولان این واقعه باید پاسخگو باشند. ما در حال حاضر به دنبال آرامش کاروان هستیم.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی تاکید کرد که مسوول اتفاق‌های حذف زهرا نعمتی باید پاسخگوی این اتفاق باشند.

 نصرالله سجادی، سرپرست کاروان اعزامی که به همراه بهرام افشارزاده به سالن هندبال آمده بود و شاهد عدم راه یابی این تیم به نیمه‌نهایی بود، درباره کسب دو مدال ارزشمند کبدی اظهار کرد: این دو تیم از  همان ابتدا عزمشان را جزم کرده بودند که کبدی را صاحب دو طلا بکنند. 6 تا 9 ماه با همین تفکر زندگی کردند و در نهایت هم توانستند با نظم تیمی به این هدف بزرگ دست یابند و جامعه کبدی و ورزش را خوشحال کنند. به آنها تبریک می گویم.

او همچنین درباره ناکامی هندبالی‌ها در بازی‌های آسیایی جاکارتا تاکید گفت: در مجموع هندبال زحمت خود را کشید و ارزیابی در عملکرد فدراسیون و کادر فنی آن بر عهده کارشناسان است . بعضی قوانین هم به آنها اجازه نداد تا تعدادی از  بازیکنان خوب خود را به همراه بیاورند. هر چند نتوانستند در جمع چهار تیم برتر باشند اما تلاش زیادی کردند.

سجادی در ادامه  ارزیابی کاروان  را به مرور زمان موکول کرد و گفت: فکر می‌کنم  درست نیست یک نفر ارزیابی کند. نباید عجله کنیم. هنوز کوران بازی‌ها است. مسابقات به اتمام برسد، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کارشناسی خواهند کرد. نظرات فنی را به کارشناسان بسپارید. در کل باید بگویم به عنوان سرپرست کاروان از  همه تیم‌ها  راضی هستم. تمامی ورزشکاران ما در حومه، جاکارتا و پالمبانگ فقط یک هدف داشتند و آن تمرین و مسابقه است. حتی در ارتباط با رفت و برگشت تیم‌ها خود فدراسیون‌ها تصمیم گرفتند. کشتی را ببینید درست بعد از اتمام مسابقات‌شان به تهران برگشتند. تمام سعی ما آرامش خاطر ورزشکاران در طول بازی‌ها بوده‌است.

سرپرست کاروان اعزامی ضمن ابراز نارضایتی از  اتفاق پیش آمده برای زهرا نعمتی تاکید کرد: به طور مسلم در تهران به این موضوع رسیدگی می‌شود. این اتفاق از طرف وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک پیگیری شده است. ان‌شاء‌الله با بازگشت کاروان به تهران به صورت جدی آن را بررسی می‌کنیم. مسئولان این واقعه باید پاسخگو باشند. ما در حال حاضر به دنبال آرامش کاروان هستیم.

او در پایان  صعود دختران بسکتبالیست به دور دوم را هم اتفاقی خوب عنوان کرد و گفت: خوشحال می‌شوم برای دختران که به صورت ویژه در رشته ها شرکت می‌کنند. امیدوارم این صعودها تداوم داشته باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین