|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۲۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
منابع محلی در یمن اعلام کردند در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به شهرستانی در غرب این کشور، 31 زن و کودک آواره هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
 منابع محلی در یمن اعلام کردند در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به شهرستانی در غرب این کشور، 31 زن و کودک آواره هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

ائتلاف سعودی بار دیگر کودکان یمنی را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

شبکه المسیره یمن به نقل از منابع محلی در استان الحدیده شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که جنگنده‌های این ائتلاف زنان و کودکان آواره را در یکی از روستاهای شهرستان «الدُریهمی» الحدیده به نام «الکوعی» هدف قرار داده‌اند.

به گفته این منابع، تا به این لحظه ۲۷ کودک به همراه ۴ زن به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود این افراد به دنبال حملات اخیر ائتلاف سعودی به استان الحدیده جهت اشغال بندر و شهر الحدیده، خانه و کاشانه خود را ترک کرده بودند که در مسیر راه، هدف حمله جنگنده‌های ائتلاف قرار گرفتند.

ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی ۱۸ مرداد ماه نیز در حمله هوایی به یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در استان صعده، ۵۵ تن از آن‌ها را به کام مرگ کشاند و بیش از ۷۰ تن دیگر را راهی بیمارستان کرد که این حمله واکنش کشورها و سازمان‌های حقوق بشری و سازمان ملل متحد را در پی داشت.

در خبرهایی دیگر یک منبع نظامی نیز گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع متجاوزان در شبکه حوران و تعدادی از مناطق مجاور آن در جبهه قانیه واقع در البیضاء را هدف قرار دادند.‎

نیروی دریایی یمن هم اعلام کرد که با انجام عملیاتی ویژه یک هدف نظامی را در عمق آب‌های عربستان هدف قرار داده است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین