|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۹
حسینی در نطق میان‌دستور:
کد خبر: ۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
نماینده مردم قائمشهر درمجلس با اشاره به حادثه ۲۲ بهمن قم گفت: از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که با شجاعت واقعیت حادثه ۲۲ بهمن قم را به مردم بگویند.
تدبیر و امیدسیدهادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس و در نطق پیش از دستور طی سخنانی اظهار داشت: در مقطعی از تاریخ زندگی می‌کنیم که کشورهای اسلامی درگیر نزاع و کشمکش هستند و آگاهان می‌دانند که دشمن، اسلام و دین را نشانه گرفته است. 

وی ادامه داد: راه برون‌رفت از این موضوع، اتحاد اسلامی و وحدت کلمه و بیداری اسلامی و همچنین پرهیز از اختلاف از یک سو و وحدت و مقاومت و استواری در مقابل دشمن از سوی دیگر است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس افزود: فلسطین، لبنان، مصر، ترکیه، سوریه، عراق و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که درگیرند. ملت بزرگ ایران در 33 سال گذشته ثابت کرده که همواره جلوتر از مسئولان پیشتاز در حفظ و تداوم انقلاب است.

حسینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی فرزندی از فرزندان امام خمینی(ره) و برادر رهبری برای تصدی قوه مجریه انتخاب شد. همواره روسای جمهور روحانی موفق‌تر از روسای جمهوری غیرروحانی بودند و این انتخاب نشانه هوشمندی مردم و پایبندی آنها به دین اسلام و نقش بی‌بدیل رهبری در ایجاد شور است. 

وی ادامه داد: در اینجا از دولت جدید می‌خواهم که به دور از هرگونه مناقشه همه توان خود را جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به کار گیرد تا امید ایجاد میان مردم با وحدت ادامه یابد. 

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با بیان اینکه کشور در شرایطی قرار دارد که وقت برای چالش‌ها بی‌فایده نیست، اظهار داشت: به نمایندگان تذکر می‌دهم که هنوز دولت شروع نشده بر طبل ساز مخالفت نکوبند و صبر کنند. مردم را ناامید نکنند چرا که دولت اعتدال به این معنا نیست که آنهایی که با  دولت همراه نیستند، در دولت باشند بلکه به معنای استفاده از ظرفیت‌های توانای کشور است که مصالح انقلاب را بر متامع شخصی ترجیح می‌دهند و کار مردم اولویت‌ آنها است.

حسینی در خصوص حادثه 22 بهمن قم خطاب به رئیس مجلس گفت: جناب آقای رئیس این حق شما نیست، حق مردم است. فتنه قم فتنه زنجیره‌ای است و اگر چشم فتنه را درنیاوریم، توهین به علما و شخصیت‌ها ادامه خواهد یافت. 

وی ادامه داد: اگر روزی که در بیوت علما عمامه از سر مرجع تشییع انداخته شد، مسئولان پیگیری می‌کردند، اینگونه نمی‌شد. البته ممکن است دستگاه‌‌های دیگر نتوانند ولی چشم فتنه را باید مجلس درآورد. اینها نهایت هدفشان رهبری است که زهی خیال باطل.

حسینی تاکید کرد:‌ از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم با شجاعت واقعیت را به مردم بگویند و عوامل را معرفی کنند تا دامن آنهایی که پاکند ولی در غبار فتنه قرار گرفته‌اند، پاک بماند. 

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگانی که در این روزها در مجلس امضا جمع می‌کنند، خواهش می‌کنم از این کار دست بردارند و نگذارند که سیدمهدی هاشمی دیگری در مجلس ظهور کند. 

نماینده مردم قائمشهر در پایان خاطرنشان کرد: از رییس‌جمهور منتخب می‌خواهم که در انتخاب وزرا جدی باشید و با لابی، افراد ضعیف بر ملت تحمیل نشود و همه همّ خود را برای حمایت از دولت مقتدر به کار بندیم. 

حسینی در پایان به مسئولان فعلی کشور خاطرنشان کرد: تا آخرین دقایق مسئولیت، مسئولانه در رفع مشکلات بکوشید.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین