|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۲۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
پس از برجام و توفیقات بین المللی کشورمان دشمنان قسم خورده ایران تلاش زیادی برای انزوا و ایجاد محدودیت های اقتصادی مردم ما انجام دادند اما با هدایت و حمایت رهبری، ریاست جمهوری و پشتیبانی ملت از این مسیر دشوار عبور خواهیم کرد.
معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت که دولت به طور کامل از مشکلات اقتصادی مردم آگاه بوده و هیچگاه نارسایی ها را انکار نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛حسینعلی امیری امروز چهارشنبه در جمع نمازگزاران اهل سنت بندر ترکمن در غرب استان گلستان با تبریک عید قربان افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور با هدایت رژیم صهیونیستی، آمریکا و دست نشانده های منطقه ای آنها ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: پس از برجام و توفیقات بین المللی کشورمان دشمنان قسم خورده ایران تلاش زیادی برای انزوا و ایجاد محدودیت های اقتصادی مردم ما انجام دادند اما با هدایت و حمایت رهبری، ریاست جمهوری و پشتیبانی ملت از این مسیر دشوار عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران چشم دیدن موفقیت های کشورمان را ندارند، گفت: آنها حتی تلاش دارند با ایران هراسی کشورمان را منزوی کنند اما ما متحدان زیادی داریم و با دیپلماسی هوشمندانه و مسیر درستی که در پیش گرفته ایم؛ نگرانی نداریم.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با یادآوری تدبیر و برنامه های دولت حتی برای شرایط سخت، گفت: درآمد نفت و صادرات غیرنفتی ایران پایدار و باثبات است و علاوه بر ذخیره های خوبی که داریم در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی نداریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین