|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۲۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
اپلیکیشن Google Fit با دو ویژگی جدید این هفته روی گوشی‌های اندرویدی قابل‌نصب می‌شود.
 اپلیکیشن Google Fit با دو ویژگی جدید این هفته روی گوشی‌های اندرویدی قابل‌نصب می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، نرم‌افزار تناسب‌اندام گوگل روی پلتفرم اندروید بازطراحی‌شده و ضمن مانیتورینگ فعالیت‌های روزانه سلامت قلب را نیز در اولویت قرار داده است.

گوگل با همکاری انجمن قلب آمریکا/ AHA و سازمان جهانی بهداشت / WHO اپلیکیشنی را توسعه داده است که برای کاربر در نقش مربی ظاهرشده و فعالیت‌های فیزیکی را رصد می‌کند و سپس دستورالعمل لازم را صادر می‌کند.

دو ویژگی قابل‌توجه در نسخه جدید Move Minutes و Heart Points است.

از طریق Move Minutes کاربر کمتر از قبل نشسته و تشویق به تحرک روزانه می‌شود. مثلاً وقتی می‌بیند کاربر پس از ساعت‌ها نشستن بلند شده، توصیه می‌کند که به‌جای استفاده از آسانسور از پله بالا برود. همچنین به‌جای نشستن و خوردن قهوه پیشنهاد می‌کند که پیاده به سراغ دوستان برود.

اما از طریق Heart Points بر اساس اصل 30 دقیقه تحرک روزانه برای 5 روز هفته را پیش روی شما قرار می‌دهد فعالیت شما را می‌سنجد و سپس توصیه‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Google fit با اپلیکیشن‌های مشابه مانند Strava، Runkeeper، Endomondo و My FitnessPal مشارکت داشته و روند پیشرفت فردی را گزارش می‌دهد.

نسخه مخصوص این برنامه برای ساعت و دستبندهوشمند توسط گوگل طراحی‌شده و پاییز امسال همراه با گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین