|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه شورای عالی هواپیمایی کشوری، ارائه چارچوب قانونی برای اعطای مجوز فعالیت شرکت های هواپیمایی را الزامی دانست و خواستار تدوین آئین نامه و دستورالعمل های مربوطه در این خصوص شد.
عباس آخوندی روز چهارشنبه در جلسه شورای عالی هواپیمایی، اظهار اشت: ارائه چارچوب قانونی برای اعطای مجوز فعالیت شرکت های هواپیمایی براساس صلاحیت های چهارگانه در زمینه های فنی، مالی، تجهیزاتی و پشتیبانی الزامی است.

بنابراین گزارش چهارمین جلسه شورای عالی هواپیمایی در امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی به منظور بحث و بررسی در مورد سیاست های شورا در خصوص اعطای پروانه بهره برداری به متقاضیان تاسیس شرکت های هواپیمایی و همچنین نظارت بر پیاده سازی استانداردها و افزایش بهره وری این شرکت ها با حضور اعضای شورا و وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد.

در این جلسه نظارت بر پیاده سازی استانداردها و افزایش بهره وری شرکت های هواپیمایی و تلاش آنها برای کاهش تاخیرات و انجام به موقع پروازها و اجرای تعهدات نیز مورد تاکید اعضای شورای عالی هواپیمایی قرار گرفت و در ادامه شرایط لازم برای تاسیس شرکت ها و همچنین نحوه تمدید اعتبار مجوز آنها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه برنامه ریزی های صورت گرفته برای نوسازی ناوگان هوایی مسافربری ارائه و بحث و بررسی بیشتر به جلسات آتی موکل شد همچنین در این جلسه مقرر شد جلسات فوق العاده شورا طی هفته های آینده به منظور تدوین آئین نامه مربوطه تشکیل شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین