|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۲۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به نوشته این روزنامه قطری سرمربی السد مجبور است که در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال به خاطر نبود مدافع از بوعلام خوخه که بیشتر در کنارها بازی می‌کند در قلب خط دفاعی استفاده کند و این احتمال اشتباه را بیشتر می‌کند .
 خط دفاعی السد با آسیب دیدگی ابراهیم ماجد قبل از دیدار برابر استقلال با بحران مواجه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از  العرب، در یکی از  حساس ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال دوشنبه در ورزشگاه آزادی از  السد قطر پذیرایی خواهد کرد.

تیم قطری قبل از دیدار برابر آبی پوشان در خط دفاعی خود با بحران مواجه شده است. ابراهیم ماجد، مدافع تاثیر گذار و کلیدی السد در دیدار دو روز پیش برابر الغرافه با مصدومیت شدید مواجه شد و هر دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم فوتبال استقلال را از  دست داد.

به نوشته روزنامه العرب سرمربی السد در وضعیت عجیبی قرار دارد چرا که مرتضی پور علی گنجی از  تیم جدا شده است و از  طرف دیگر نیز  ابراهیم ماجد هر دو دیدار رفت و برگشت را از  دست داده است.

به نوشته این روزنامه قطری سرمربی  السد مجبور است که در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال به خاطر نبود مدافع از  بوعلام خوخه که بیشتر در کنارها بازی می‌کند در قلب خط دفاعی استفاده کند و این احتمال اشتباه را بیشتر می‌کند .

تیم فوتبال السد امروز قرار است که تمرینات آمادگی خود را برای دیدار حساس برابر استقلال آغاز کند.

دیدار رفت دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین